پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجموعه ۵۰ فونت معروف انگلیسی Collection Of Famous Font
نوشته شده در یک شنبه 16 شهريور 1393
بازدید : 489
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

مجموعه از ۵۰ فونت معروف انگلیسی که در زمینه ی طراحی بسیاری از شرکتها و کمپانی های انیمیشن سازی و  صنعت گیم و .. از ان استفاده کرده اند را این بار برای شما آماده کرده ایم . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید.

 

Fonts Pack Collection مجموعه ۵۰ فونت معروف انگلیسی  Collection Of Famous Font


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: فونت ,



دانلود عکس های ویندوز7
نوشته شده در یک شنبه 16 شهريور 1393
بازدید : 905
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

 

عکس هایی باکیفیت بالا


:: برچسب‌ها: عکس ,



دانلود برترین فونت های سال 2014
نوشته شده در یک شنبه 16 شهريور 1393
بازدید : 583
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

سایر فونت ها:

-نستلیق1و2

-ساده

-و....

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: فونت ,



شنک ۲ – Shank 2
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 863
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

شنک – Shank 2 Pc Game

| دانلود بازی شنک ۲ -  Shank 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

## دانلود نسخه Reloaded بازی Shank 2 با لینک مستقیم ##

 

شنک 2   Shank 2

 

توضیحات بازی: Shank یک بازی دوبعدی و اکشن می باشد که به تازگی از سوی شرکت Electronic Arts منتشر شده است . این بازی در پی داستان نسخه ی یک آن می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها و تکنیک های جدیدی هستیم . بازی دارای داستان پیچیده و سختی نیست و باید به دنبال گرفتن انتقام باشید . شخصیت اصلی بازی مردی قوی هیک و با هیبت به نام ( SHANK ) است که درپی ربوده شدن زنش توسط ادم بد ماجرا ( The Butcher ) قصد دارد با کشتن عاملان این کار و هر کس که جلوی او بایستد انتقام خونین خود را بگیرد. این نسخه از بازی قابلیت مالتی پلیر نیز دارد.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



شنک – Shank
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 622
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

شنک – Shank Pc Game

| دانلود بازی شنک – Shank برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

## دانلود نسخه Reloaded بازی Shank با لینک مستقیم ##

 

شنک   Shank

 

توضیحات بازی: Shank یک بازی دوبعدی و اکشن می باشد که به تازگی از سوی شرکت Electronic Arts منتشر شده است . این بازی در پی داستان نسخه ی یک آن می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها و تکنیک های جدیدی هستیم . بازی دارای داستان پیچیده و سختی نیست و باید به دنبال گرفتن انتقام باشید . شخصیت اصلی بازی مردی قوی هیک و با هیبت به نام ( SHANK ) است که درپی ربوده شدن زنش توسط ادم بد ماجرا ( The Butcher ) قصد دارد با کشتن عاملان این کار و هر کس که جلوی او بایستد انتقام خونین خود را بگیرد .


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 873
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z Reloaded Pc Game

| دانلود بازی وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z برای کامپیوتر لینک مستقیم |

 

وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z

 

» وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Zشما می توانید نسخه کامل این بازی را به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

توضیحات بازی: سری نینجا گایدن معمولا، داستان یک نینجا را روایت می کند که در حال مبارزه با نیرو های اهریمنی و نجات جهان است، نمونه ی این مورد را می توانید در هر سه نسخه ی جدید این سری مشاهده کنید که نینجایی با نام ریو هایابوسا به مبارزه با افراد تروریست و موجودات اهریمنی می پردازد و هدفش هم نجات افراد بی گناه و کل دنیا است. در این راه، کم تر شاهد مهربانی و یا رفتار انسان دوستانه ای از جانب وی بودیم. البته در نسخه ی سوم هم که این مورد نغض شد، هواداران از آن ناراضی بودند، در این بازی دیگر ریو هایابوسا شخصیت اصلی بازی نیست و ما داستان زندگی شخصی به نام یایبا (Yaiba) را دنبال می کنیم. وی در مسابقه ای که در قبیله اش برگزار شده است، توانسته است به پیروزی دست یابد اما، بر اثر اتفاقی تمامی افراد قبیله اش را به قتل می رساند و پس از آن هم قبیله اش را ترک می کند و به دنبال ریو هایابوسا می افتد. یایبا در نبردی که با ریو هایابوسا داشت، موفق شد به دست و چشم چپ او صدمه بزند.
طراحی شخصیت اصلی بازی به خوبی انجام شده است و دشمنان هم از تنوع بالایی برخوردار هستند و شما از دیدن آن ها خسته نخواهید شد. همانند برخی از بازی های ژاپنی اکثر طراحی ها به صورت هنری انجام شده اند و اصلا به واقعیت شباهتی ندارند. کیفیت محیط بازی هم نسبتا خوب است و می توان با آن ارتباط بر قرار کرد. نور پردازی بازی به زیبایی کار شده است و در تمامی لحظات محیط بازی را زیبا تر می کند. این مورد در محیط های تاریک و محیط های نورانی تفاوتی با یک دیگر ندارد. سایه زنی های بازی هم نسبت به فضا های آن با کیفیت است و کم تر شاهد سایه های بی کیفیت و لبه دار هستیم، گیم پلی بازی بسیار خوب کار شده است و به شما لذت یک بازی Hack & Slash واقعی را می دهد.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



مشخصه عملیات: طرح – Spec Ops The Line
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 661
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

مشخصه عملیات: طرح – Spec Ops: The Line Pc Game

| دانلود بازی مشخصه عملیات: طرح – Spec Ops The Line برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Blackbox بازی Spec Ops The Line |

 

مشخصه عملیات: طرح   Spec Ops The Line

 

» مشخصه عملیات: طرح   Spec Ops The Lineهمچنین شما می توانید بازیSpec Ops The Line را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

توضیحات بازی: بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



روح تاریکی ۲ – ۲ Dark Souls
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 661
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

روح تاریکی ۲ -Dark Souls 2 Pc Game

| دانلود بازی روح تاریکی ۲ – ۲ Dark Souls برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه BlackBox بازی ۲ Dark Souls برای کامپیوتر |

 

روح تاریکی 2   2 Dark Souls

 

» روح تاریکی 2   2 Dark Soulsشما می توانید این بازی را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل، تنها با قیمت ۵۰۰۰ سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

توضیحات بازی: مانند بازی های سری قبل، شخصیت خود را به سلیقه و خصویاتی که مایل هستید می سازید و وارد بازی می شوید.حال داستان این شخصیت ساخته شده این است که توسط نیرویی شیطانی (که پس از پیروزی تاریکی بر نور بودجود آمده است) نفرین شده و حال درصدد پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نفرین و راه برگشت به ماهیت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما با تجربه ای که از قسمت اول بدست آمده میتوان گفت که داستانی پرپیچ و خم به همراه لحظه های دراماتیک و احساسی برای گیمرها تدارک دیده شده است.شیوه ی روایت در سری بازی های ارواح این گونه است که بازیباز بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت و دنیای اطراف آن، شروع به پیشروی و کنترل کرکتر می کند اما پس از مدتی با شخصیت و دنیای بازی و ماجراهای آن خو می گیرد و هدفش را پیدا می کند.این نوع داستان سرایی شاید در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما برای گیمرهای صبور که بازی را ادامه می دهند، می تواند خاطره آفرین باشد. کارگردان بازی، اعلام کرده که داستان بازی ارتباطی غیرمستقیم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هایی از  2 Dark Souls و Demon Souls را در روند بازی خواهند دید، هرچند که این نشانه ها بسیار کوچک و ناچیز است، برای مثال داستان بازی در یک منطقه ی دیگر از این دنیای تاریک روایت می شود اما درهمان برحه ی زمانی است که ممکن که گاهی این خطوط متقاطع شوند. ایشان در ادامه اظهار داشتند که یکی از عوامل و فاکتور های داستان و ماجرای بازی، مفهوم و وجودیت زمان است و در بازی به این بعد نیز اشاره هایی خواهد شد.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



مسابقات جهانی – Real World Racing Z
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 591
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

مسابقات جهانی – Real World Racing Z Pc Game

| دانلود بازی مسابقات جهانی – Real World Racing Z برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Skidrow بازی Real World Racing Z |

 

مسابقات جهانی   Real World Racing Z

 

توضیحات بازی: Real World Racing بازی مسابقه ای و فوق العاده زیبایی که توسط کمپانی Playstos برای PC در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و انتشار یافته است ، این بازی سبک چندان جدیدی برای ارائه ندارد اما اگر به دنبال یک عنوان ماشین سولری کم حجم با هیجان بسیار بالا هستید این بازی قطعا یکی از بهترین هاست ، دوربین بازی به صورت از بالا به پایین بوده و شما در بازی باید مشغول مسابقه با رقبای خود باشید ، این بازی به شما اجازه ی مسابقه در بزرگترین شهرهای جهان را می دهد و از مناظر زیبایی که در آن ساخته شده نیز می توانید لذت ببرید ، لندن، پاریس، برلین، رم شهرهایی است که مسابقات در آن انجام می شود.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



دانلود بازی کامپیوتری CastleStorm Complete Edition
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 858
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی کامپیوتری CastleStorm Complete Edition

بازی کامپیوتری CastleStorm Complete Edition : یک بازی استراتژیک جدید با سبک ماجرایی است که همانطور از نامش پیداست ، با موضوع شلیک و به رگبار بستن شوالیه ها و نیروهای دشمن است. شما در این بازی هدایت یک نیزه پرتاب کن را بر عهده می گیرید و ضمن نابودی دشمنان و دفاع از قلعه ، ماموریت های بازی را نیز انجام می دهید. شما در بازی Castlestorm با از بین بردن قلعه ی دشمن یا شکستن دروازه های آن و وادار کردن افراد خود به سرقت پرچم او می توانید در مسابقات برنده شوید. دیالوگ هایی که در بازی Castlestorm به کار رفته است بسیار خنده دار است . در بازی به شما ماموریت های جنگی،با پیچ و خم های فراوان با هدف اصلی نابودی قلعه وبا ارائه ی محدودیت هایی برای پیروزی یا تکمیل وظایف ثانویه،محول می شود. با اتمام مبارزه به عنوان جایزه به شما سلاح های جدید و طلا برای خرید امکانات بهتر برای سربازانتان داده می شود.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی Bound by Flame برای کامپیوتر
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 607
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی Bound by Flame برای کامپیوتر

بازی Bound by Flame برای کامپیوتر : بازی از همان اول به شما حق انتخاب می دهد. می توانید چهره خود را شخصی سازی کنید دقیقا شبیه به Skyrim.انتخاب دوم شما جایی است که باید خوب یا بد را انتخاب کنید. می خواهید انسان باشید یا اهریمن؟این به شما بستگی دارد.اهریمن توانایی های بیشتری دارد و در یک کلام کار شما را راحت تر می کند اما شاید هنوز هم برخی ها در این دنیا باقی مانده باشند که خیر را به شر ترجیح دهند به هر قیمتی . اما حالا سوال اینجاست . اصلا داستان بازی چیست؟ داستان بازی از جایی شروع می شود که شما باید از فرمانروای سرزمین Vertial در برابر موجودات عظیم الجثه و بدون قلب حفاظت کنید. گروه اندکی باقی مانده اند که آخرین خط تدافعی Vertial در برابر هیولا ها به حساب می آیند . حالا که داستان بازی را فهمیدیم سوال بالا را به شکلی دیگر تکرار می کنیم. میخواهید به عنوان یک انسان سرزمین خود را نجات دهید یا به عنوان یک اهریمن به سوی دیگر اهریمنان خیزش بردارید؟ انتخاب شما بین خیر و شر هر چه باشد شما دارای یک قدرت فوق العاده هستید.آتش. در علوم راهنمایی خواندیم که یکی از منابع طبیعی نور آتش است. گفتیم نور.نور پردازی چگونه است ؟ در شب شاید ما شاهد نورپردازی حرفه ای نباشیم اما حداقل می توانیم به نورپردازی در روز امیدوار باشیم. اما علاوه بر نور پردازی فاکتور های دیگری نیز باید مد نظر باشند تا بتوان یک بازی را به خوبی توصیف کرد مانند طبیعت بازی.به طور کلی بازی ماموریت های شما غالبا در جنگل می باشند پس باید گیاهان و درختان هم به زیبایی طراحی شده باشند تا بازی جذاب شود.طراحی درختان در یک کلام عالی است. چمن ها نیز عالی تر طراحی شده اند.نکته ی جالب اینجاست که بعضا در حین ماموریت شما کلبه ای را می بینید که از چوب درختان ساخته شده است که این هم زیباست.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی کامپیوتری شوتر Tower of Guns
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 564
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی کامپیوتری Tower of Guns

بازی کامپیوتری شوتر Tower of Guns : یک بازی شوتر اول شخص است که دارای گیم پلی سریع می باشد، برای جذاب ماندن بازی از تعدادی عناصر تصادفی هم در گیم پلی آن استفاده شده از جمله دشمنان، قدرت ها ، غول ها که باعث می شود گیم پلی بازی تکراری نشود و برای مدت طولانی بتوانید بازی را انجام دهید ، از دیگر ویژگی های بازی آیتم های جدید قابل آنلاک و سلاح ها و مراحل جدید است که موجب میشود شما نتوانید از قبل انتظار چیزی را که اتفاق خواهد افتاد داشته باشید. برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی کامپیوتری Apocalypse Motor Racers
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 620
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی کامپیوتری Apocalypse Motor Racers

بازی کامپیوتری Apocalypse Motor Racers : یک بازی مهیج ماشین سواری و تقریبا اکشن بوده که توسط GameHitZone برای سیستم عامل ویندوز عرضه گردیده است. پس از وقوع جنگ جهانی سوم، نابودی بسیاری از شهر ها در جهان بازی و خالی شدن این شهر ها از ساکنان، محلی مناسب برای برگزاری مسابقات مرگبار شده و ماشین سواران حرفه ای زیادی از سرتاسر دنیا به چند شهر منتخب برای مسابقه سفر کرده اند. در این نوع مسابقات حداقل جان چندین نفر از مسابقه دهندگان گرفته می شود و ماشینشان نیز به طور کامل نابود می شود. زیرا تمامی بازیکنان از سلاح ها و موشک های نابود کننده ای بر روی ماشین جنگیشان استفاده می کنند و وارد میدان های مسابقه می شوند.در ابتدای بازی، ماشین ساده ای در اختیار کاربر گذاشته می شود و باید با هدایت آن از مسابقات مرگ آور جان سالم به در ببرد. پس از کسب موفقیت در مراحل اولیه  ماشین جنگی و نسبتا قدرتمند خود را با امتیاز کسب شده، خریداری می کنید و آن را مجهز به سلاح های مختلفی می کنید تا از رقیبانتان در طول مسابقه جلوتر باشید. باید توجه داشته باشید که قیمت هر یک از این آیتم ها متفاوت است و در صورت کسب نکردن امتیاز لازم، قادر به خریداری آن ها نخواهید بود و هم چنین در مسابقات بعدی با مشکلات بسیاری در طول بازی روبرو خواهید شد. بیش از ۱۰ نقشه در طول بازی وجود دارند که مسابقات پرتعدادی در آن ها برگزار خواهند شد و آثار جنگ جهانی سوم را بر روی این شهر ها به وضوح مشاهده خواهید کرد. گرافیک بازی به صورت کاملا سه بعدی و مناسب طراحی شده و گیم پلی آن نیز نسبت به حجم بسیاری کمی که دارد، ماهرانه ساخته شده است.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین سواری ,



دانلود بازی کامپیوتری FX Football
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 559
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی کامپیوتری FX Football

بازی کامپیوتری FX Football : یک بازی جدید با ظاهری کاربرپسند و حرفه ای می باشد که پا به میدان بازی های مدیریتی فوتبال گذاشته است. این بازی برای تمامی طرفداران فوتبال ساخته شده است و در آن شما شتاب، قدرت، انبوهی از گزینه های مختلف مدیریتی و هیجان را تجربه خواهید کرد! بستن قراردادهای جدید، جمع آوری یک تیم حرفه ای، بررسی و کشف تجهیزات موجود در بخش تمریناتی تیم فوتبال،ارائه دادن کنفرانسی برای هواداران، چیدن ترکیب تیم خود، مشاهده ی رشد بازیکنان تیم باتوجه به آموزش های و مربی گری شما، تشویق و رهبری آن ها در هنگام بازی از گوشه ی زمین، لمس پشتیبانی هواداران تیم شما و … همه در این بازی برای شما به وقوع خواهد پیوست! برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: ورزشی ,