پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شنک ۲ – Shank 2
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 863
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

شنک – Shank 2 Pc Game

| دانلود بازی شنک ۲ -  Shank 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

## دانلود نسخه Reloaded بازی Shank 2 با لینک مستقیم ##

 

شنک 2   Shank 2

 

توضیحات بازی: Shank یک بازی دوبعدی و اکشن می باشد که به تازگی از سوی شرکت Electronic Arts منتشر شده است . این بازی در پی داستان نسخه ی یک آن می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها و تکنیک های جدیدی هستیم . بازی دارای داستان پیچیده و سختی نیست و باید به دنبال گرفتن انتقام باشید . شخصیت اصلی بازی مردی قوی هیک و با هیبت به نام ( SHANK ) است که درپی ربوده شدن زنش توسط ادم بد ماجرا ( The Butcher ) قصد دارد با کشتن عاملان این کار و هر کس که جلوی او بایستد انتقام خونین خود را بگیرد. این نسخه از بازی قابلیت مالتی پلیر نیز دارد.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



شنک – Shank
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 622
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

شنک – Shank Pc Game

| دانلود بازی شنک – Shank برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

## دانلود نسخه Reloaded بازی Shank با لینک مستقیم ##

 

شنک   Shank

 

توضیحات بازی: Shank یک بازی دوبعدی و اکشن می باشد که به تازگی از سوی شرکت Electronic Arts منتشر شده است . این بازی در پی داستان نسخه ی یک آن می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها و تکنیک های جدیدی هستیم . بازی دارای داستان پیچیده و سختی نیست و باید به دنبال گرفتن انتقام باشید . شخصیت اصلی بازی مردی قوی هیک و با هیبت به نام ( SHANK ) است که درپی ربوده شدن زنش توسط ادم بد ماجرا ( The Butcher ) قصد دارد با کشتن عاملان این کار و هر کس که جلوی او بایستد انتقام خونین خود را بگیرد .


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 873
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z Reloaded Pc Game

| دانلود بازی وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z برای کامپیوتر لینک مستقیم |

 

وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z

 

» وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Zشما می توانید نسخه کامل این بازی را به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

توضیحات بازی: سری نینجا گایدن معمولا، داستان یک نینجا را روایت می کند که در حال مبارزه با نیرو های اهریمنی و نجات جهان است، نمونه ی این مورد را می توانید در هر سه نسخه ی جدید این سری مشاهده کنید که نینجایی با نام ریو هایابوسا به مبارزه با افراد تروریست و موجودات اهریمنی می پردازد و هدفش هم نجات افراد بی گناه و کل دنیا است. در این راه، کم تر شاهد مهربانی و یا رفتار انسان دوستانه ای از جانب وی بودیم. البته در نسخه ی سوم هم که این مورد نغض شد، هواداران از آن ناراضی بودند، در این بازی دیگر ریو هایابوسا شخصیت اصلی بازی نیست و ما داستان زندگی شخصی به نام یایبا (Yaiba) را دنبال می کنیم. وی در مسابقه ای که در قبیله اش برگزار شده است، توانسته است به پیروزی دست یابد اما، بر اثر اتفاقی تمامی افراد قبیله اش را به قتل می رساند و پس از آن هم قبیله اش را ترک می کند و به دنبال ریو هایابوسا می افتد. یایبا در نبردی که با ریو هایابوسا داشت، موفق شد به دست و چشم چپ او صدمه بزند.
طراحی شخصیت اصلی بازی به خوبی انجام شده است و دشمنان هم از تنوع بالایی برخوردار هستند و شما از دیدن آن ها خسته نخواهید شد. همانند برخی از بازی های ژاپنی اکثر طراحی ها به صورت هنری انجام شده اند و اصلا به واقعیت شباهتی ندارند. کیفیت محیط بازی هم نسبتا خوب است و می توان با آن ارتباط بر قرار کرد. نور پردازی بازی به زیبایی کار شده است و در تمامی لحظات محیط بازی را زیبا تر می کند. این مورد در محیط های تاریک و محیط های نورانی تفاوتی با یک دیگر ندارد. سایه زنی های بازی هم نسبت به فضا های آن با کیفیت است و کم تر شاهد سایه های بی کیفیت و لبه دار هستیم، گیم پلی بازی بسیار خوب کار شده است و به شما لذت یک بازی Hack & Slash واقعی را می دهد.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



مشخصه عملیات: طرح – Spec Ops The Line
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 661
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

مشخصه عملیات: طرح – Spec Ops: The Line Pc Game

| دانلود بازی مشخصه عملیات: طرح – Spec Ops The Line برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Blackbox بازی Spec Ops The Line |

 

مشخصه عملیات: طرح   Spec Ops The Line

 

» مشخصه عملیات: طرح   Spec Ops The Lineهمچنین شما می توانید بازیSpec Ops The Line را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

توضیحات بازی: بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



روح تاریکی ۲ – ۲ Dark Souls
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 661
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

روح تاریکی ۲ -Dark Souls 2 Pc Game

| دانلود بازی روح تاریکی ۲ – ۲ Dark Souls برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه BlackBox بازی ۲ Dark Souls برای کامپیوتر |

 

روح تاریکی 2   2 Dark Souls

 

» روح تاریکی 2   2 Dark Soulsشما می توانید این بازی را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل، تنها با قیمت ۵۰۰۰ سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

توضیحات بازی: مانند بازی های سری قبل، شخصیت خود را به سلیقه و خصویاتی که مایل هستید می سازید و وارد بازی می شوید.حال داستان این شخصیت ساخته شده این است که توسط نیرویی شیطانی (که پس از پیروزی تاریکی بر نور بودجود آمده است) نفرین شده و حال درصدد پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نفرین و راه برگشت به ماهیت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما با تجربه ای که از قسمت اول بدست آمده میتوان گفت که داستانی پرپیچ و خم به همراه لحظه های دراماتیک و احساسی برای گیمرها تدارک دیده شده است.شیوه ی روایت در سری بازی های ارواح این گونه است که بازیباز بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت و دنیای اطراف آن، شروع به پیشروی و کنترل کرکتر می کند اما پس از مدتی با شخصیت و دنیای بازی و ماجراهای آن خو می گیرد و هدفش را پیدا می کند.این نوع داستان سرایی شاید در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما برای گیمرهای صبور که بازی را ادامه می دهند، می تواند خاطره آفرین باشد. کارگردان بازی، اعلام کرده که داستان بازی ارتباطی غیرمستقیم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هایی از  2 Dark Souls و Demon Souls را در روند بازی خواهند دید، هرچند که این نشانه ها بسیار کوچک و ناچیز است، برای مثال داستان بازی در یک منطقه ی دیگر از این دنیای تاریک روایت می شود اما درهمان برحه ی زمانی است که ممکن که گاهی این خطوط متقاطع شوند. ایشان در ادامه اظهار داشتند که یکی از عوامل و فاکتور های داستان و ماجرای بازی، مفهوم و وجودیت زمان است و در بازی به این بعد نیز اشاره هایی خواهد شد.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



مسابقات جهانی – Real World Racing Z
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 591
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

مسابقات جهانی – Real World Racing Z Pc Game

| دانلود بازی مسابقات جهانی – Real World Racing Z برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Skidrow بازی Real World Racing Z |

 

مسابقات جهانی   Real World Racing Z

 

توضیحات بازی: Real World Racing بازی مسابقه ای و فوق العاده زیبایی که توسط کمپانی Playstos برای PC در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و انتشار یافته است ، این بازی سبک چندان جدیدی برای ارائه ندارد اما اگر به دنبال یک عنوان ماشین سولری کم حجم با هیجان بسیار بالا هستید این بازی قطعا یکی از بهترین هاست ، دوربین بازی به صورت از بالا به پایین بوده و شما در بازی باید مشغول مسابقه با رقبای خود باشید ، این بازی به شما اجازه ی مسابقه در بزرگترین شهرهای جهان را می دهد و از مناظر زیبایی که در آن ساخته شده نیز می توانید لذت ببرید ، لندن، پاریس، برلین، رم شهرهایی است که مسابقات در آن انجام می شود.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



دانلود بازی کامپیوتری CastleStorm Complete Edition
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 858
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی کامپیوتری CastleStorm Complete Edition

بازی کامپیوتری CastleStorm Complete Edition : یک بازی استراتژیک جدید با سبک ماجرایی است که همانطور از نامش پیداست ، با موضوع شلیک و به رگبار بستن شوالیه ها و نیروهای دشمن است. شما در این بازی هدایت یک نیزه پرتاب کن را بر عهده می گیرید و ضمن نابودی دشمنان و دفاع از قلعه ، ماموریت های بازی را نیز انجام می دهید. شما در بازی Castlestorm با از بین بردن قلعه ی دشمن یا شکستن دروازه های آن و وادار کردن افراد خود به سرقت پرچم او می توانید در مسابقات برنده شوید. دیالوگ هایی که در بازی Castlestorm به کار رفته است بسیار خنده دار است . در بازی به شما ماموریت های جنگی،با پیچ و خم های فراوان با هدف اصلی نابودی قلعه وبا ارائه ی محدودیت هایی برای پیروزی یا تکمیل وظایف ثانویه،محول می شود. با اتمام مبارزه به عنوان جایزه به شما سلاح های جدید و طلا برای خرید امکانات بهتر برای سربازانتان داده می شود.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی Bound by Flame برای کامپیوتر
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 607
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی Bound by Flame برای کامپیوتر

بازی Bound by Flame برای کامپیوتر : بازی از همان اول به شما حق انتخاب می دهد. می توانید چهره خود را شخصی سازی کنید دقیقا شبیه به Skyrim.انتخاب دوم شما جایی است که باید خوب یا بد را انتخاب کنید. می خواهید انسان باشید یا اهریمن؟این به شما بستگی دارد.اهریمن توانایی های بیشتری دارد و در یک کلام کار شما را راحت تر می کند اما شاید هنوز هم برخی ها در این دنیا باقی مانده باشند که خیر را به شر ترجیح دهند به هر قیمتی . اما حالا سوال اینجاست . اصلا داستان بازی چیست؟ داستان بازی از جایی شروع می شود که شما باید از فرمانروای سرزمین Vertial در برابر موجودات عظیم الجثه و بدون قلب حفاظت کنید. گروه اندکی باقی مانده اند که آخرین خط تدافعی Vertial در برابر هیولا ها به حساب می آیند . حالا که داستان بازی را فهمیدیم سوال بالا را به شکلی دیگر تکرار می کنیم. میخواهید به عنوان یک انسان سرزمین خود را نجات دهید یا به عنوان یک اهریمن به سوی دیگر اهریمنان خیزش بردارید؟ انتخاب شما بین خیر و شر هر چه باشد شما دارای یک قدرت فوق العاده هستید.آتش. در علوم راهنمایی خواندیم که یکی از منابع طبیعی نور آتش است. گفتیم نور.نور پردازی چگونه است ؟ در شب شاید ما شاهد نورپردازی حرفه ای نباشیم اما حداقل می توانیم به نورپردازی در روز امیدوار باشیم. اما علاوه بر نور پردازی فاکتور های دیگری نیز باید مد نظر باشند تا بتوان یک بازی را به خوبی توصیف کرد مانند طبیعت بازی.به طور کلی بازی ماموریت های شما غالبا در جنگل می باشند پس باید گیاهان و درختان هم به زیبایی طراحی شده باشند تا بازی جذاب شود.طراحی درختان در یک کلام عالی است. چمن ها نیز عالی تر طراحی شده اند.نکته ی جالب اینجاست که بعضا در حین ماموریت شما کلبه ای را می بینید که از چوب درختان ساخته شده است که این هم زیباست.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی کامپیوتری شوتر Tower of Guns
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 564
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی کامپیوتری Tower of Guns

بازی کامپیوتری شوتر Tower of Guns : یک بازی شوتر اول شخص است که دارای گیم پلی سریع می باشد، برای جذاب ماندن بازی از تعدادی عناصر تصادفی هم در گیم پلی آن استفاده شده از جمله دشمنان، قدرت ها ، غول ها که باعث می شود گیم پلی بازی تکراری نشود و برای مدت طولانی بتوانید بازی را انجام دهید ، از دیگر ویژگی های بازی آیتم های جدید قابل آنلاک و سلاح ها و مراحل جدید است که موجب میشود شما نتوانید از قبل انتظار چیزی را که اتفاق خواهد افتاد داشته باشید. برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی کامپیوتری Apocalypse Motor Racers
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 620
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی کامپیوتری Apocalypse Motor Racers

بازی کامپیوتری Apocalypse Motor Racers : یک بازی مهیج ماشین سواری و تقریبا اکشن بوده که توسط GameHitZone برای سیستم عامل ویندوز عرضه گردیده است. پس از وقوع جنگ جهانی سوم، نابودی بسیاری از شهر ها در جهان بازی و خالی شدن این شهر ها از ساکنان، محلی مناسب برای برگزاری مسابقات مرگبار شده و ماشین سواران حرفه ای زیادی از سرتاسر دنیا به چند شهر منتخب برای مسابقه سفر کرده اند. در این نوع مسابقات حداقل جان چندین نفر از مسابقه دهندگان گرفته می شود و ماشینشان نیز به طور کامل نابود می شود. زیرا تمامی بازیکنان از سلاح ها و موشک های نابود کننده ای بر روی ماشین جنگیشان استفاده می کنند و وارد میدان های مسابقه می شوند.در ابتدای بازی، ماشین ساده ای در اختیار کاربر گذاشته می شود و باید با هدایت آن از مسابقات مرگ آور جان سالم به در ببرد. پس از کسب موفقیت در مراحل اولیه  ماشین جنگی و نسبتا قدرتمند خود را با امتیاز کسب شده، خریداری می کنید و آن را مجهز به سلاح های مختلفی می کنید تا از رقیبانتان در طول مسابقه جلوتر باشید. باید توجه داشته باشید که قیمت هر یک از این آیتم ها متفاوت است و در صورت کسب نکردن امتیاز لازم، قادر به خریداری آن ها نخواهید بود و هم چنین در مسابقات بعدی با مشکلات بسیاری در طول بازی روبرو خواهید شد. بیش از ۱۰ نقشه در طول بازی وجود دارند که مسابقات پرتعدادی در آن ها برگزار خواهند شد و آثار جنگ جهانی سوم را بر روی این شهر ها به وضوح مشاهده خواهید کرد. گرافیک بازی به صورت کاملا سه بعدی و مناسب طراحی شده و گیم پلی آن نیز نسبت به حجم بسیاری کمی که دارد، ماهرانه ساخته شده است.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین سواری ,



دانلود بازی کامپیوتری FX Football
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 559
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی کامپیوتری FX Football

بازی کامپیوتری FX Football : یک بازی جدید با ظاهری کاربرپسند و حرفه ای می باشد که پا به میدان بازی های مدیریتی فوتبال گذاشته است. این بازی برای تمامی طرفداران فوتبال ساخته شده است و در آن شما شتاب، قدرت، انبوهی از گزینه های مختلف مدیریتی و هیجان را تجربه خواهید کرد! بستن قراردادهای جدید، جمع آوری یک تیم حرفه ای، بررسی و کشف تجهیزات موجود در بخش تمریناتی تیم فوتبال،ارائه دادن کنفرانسی برای هواداران، چیدن ترکیب تیم خود، مشاهده ی رشد بازیکنان تیم باتوجه به آموزش های و مربی گری شما، تشویق و رهبری آن ها در هنگام بازی از گوشه ی زمین، لمس پشتیبانی هواداران تیم شما و … همه در این بازی برای شما به وقوع خواهد پیوست! برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: ورزشی ,



دانلود بازی جدید و مهیج Saints Row The Third 2011
نوشته شده در سه شنبه 28 مرداد 1393
بازدید : 289
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

بازی با سرقت از یک بانک بزرگ شروع میشود. Saints ها در نظر دارند به طور هوایی و با کمترین دردسر کلیت صندوق و گنجینه ی بانک را بدزدند، ماموریتی که به هیچ وجه طبق برنامه پیش نمیرود و با به صدا درآمدن آژیر بانک و باخبر شدن پلیس به گیر افتادن و زندانی شدن اعضای گروه می انجامد. حالا بعد از مدتی و تازه در زندان است که Saints ها متوجه میشوند بانکی که قصد دست برد زدن به آنرا داشتند متعلق به یک سازمان مافیایی عظیم بین المللی با نام Syndicate و تحت رهبری Phillipe Loren است. بعد از رشوه ای سنگین و تبانی با پلیس Syndicate که به فکر انجام معامله با Saint هاست رهبر گروه، Johnny Gat و Shaundi را میگیرد. در هواپیمای شخصی خود Phillipe Loren به گروه میگوید تنها راه زنده برگشتنشان بر روی زمین تسلیم ـه ۲سوم از اراضی Stilwater به سیندکت است، معامله ای که طبیعتا توسط گروه رد، و با یک در گیری مسلحانه در هواپیما دنبال میشود. با وضعیت پیش آمده Johnny Gat سعی میکند برای رهبر گروه و Shaundi زمان بخرد و در هواپیما باقی مانده و به آنها ملحق نمیشود. ۳ دسته اصلی که با آنها در بازی دست و پنجه نرم خواهیم کرد عبارتند از The Morning Star، گروهی که به طور مستقیم توسط خود Phillipe Loren کنترل میشود و معمولا شامل اعضای اروپایی با تجهیزات گران قیمت و درجه ۱ با تمرکز بر روی خرید و فروش اسلحه اند. Luchadores که توسط کُشتی گیر مکزیکی Killbane کنترل میشوند و توجه خود را بر روی قمار و فاچاق مواد گذاشته اند؛ و در اخر The Deckers که تحت فرمان هکتیویست -کاری که تقریبا معادل قانونی هکر است. وظیفه اصلی یک هکتیویست تبلیغات در سطح وسیع و شکل دادن اذهان عمومی بوده و به نوعی نقشی معادل یک مبلغ سیاسی از راه مدرن را ایفا میکند- نابغه Matt Miller اند و تمرکزشان بر روی پول شویی، و انجام وظایف الکترونیکی سیندیکت است. یکی از اولین تفاوت هایی که متوجه آن میشویم فرق های اساسی The Third در مدل کارآمدی و استفاده از Respect credits است. اگر به یاد داشته باشید با انجام ماموریت های فرعی و مینی گیم ها در گوشه و کنار بازی در ۲ شماره قبلی رسپکت یا احترام بدست می آوردید که میتوانستید با این روش ماموریت های بعدی را در سیر اصلی و داستانی بازی آزاد کنید. ایده ی بسیار جالبی که ماموریت های فرعی را هم بخشی جدا ناپذیر و حیاتی از بازی میکرد. حال با توجه به این که در این شماره یکی از رؤسای کل گروه، و از ابتدا یکی از کله گنده ها هستید روش کارکرد Respect credit ها نیز عوض شده است و اینبار باید از آنها به عنوان XP استفاده کنید. ویژگی که به آلمان های RPG بازی هم می افزاید؛ و هرچند درحال حاضر لیست کاملی از انواع این Upgrade ها در دسترس نیست میدانیم که افزایش کنترل و قدرت در رانندگی، تکنیک های مختلف در جنگ های تن به تن و سلاح های گرم و سرد بخشی از آن خواهند بود. و البته طبیعتا مثل شماره های قبلی این Respect credit ها انواع و اقسام لباس ها و عمل های جراحی جدید، آیتم های برای customise کردن اسلحه ها، وسایل نقلیه و حتی پایگاه های مختلف Saint ها را آزاد میکند که برای خریدشان به پول و آن هم مقدار زیادی از پول نیاز دارید! نهایتا باید گفت Saints Row: The Third عصاره ی تمام چیزهای است که هر گیمری با کمی حس شوخ طبعی و خواستار تفاوت در سر از بازی ها میپروراند. بازی که با حفظ بزرگ ترین نقطه قوت سری یعنی لذت بخش بودن و به همراه ابداعات کوچک و بزرگ و میزان زیادی content و محتوا نه تنها قادر به راضی کردن تمامی طرفدارن قدیمی و گیمرهای جدید، بلکه پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین های سبک open world را نیز دارد. این بازی زیبا توسط کمپانی THQ منتشر شده است و ساخت و حمایت این بازی برعهده Volition بوده است. هم اکنون این بازی زیبا را به عنوان ارمغانی از ایرانیان دانلود به آرشیو بازی های خاطره انگیز خود اضافه کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی استراتژی ایزومتریک Age of Wonders III
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 284
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Age of Wonders III 1 دانلود بازی استراتژی ایزومتریک Age of Wonders III

|نسخه ی RELOADE + کرک جداگانه|

نام بازی: Age of Wonders III
پلتفورم : pc
ژانر: RPG, Strategy
زبان: English
تاریخ انتشار : Mar 31, 2014
ناشر: Triumph Studios
حمایت توسط : Triumph Studios
درجه بندی سنی : +18
Age of Wonders III یکی از بهترین بازی های شناخته شده ی استراتژیک ایزومتریک است که دارای چهار عنصر متمایز می باشد.محافظت از ساختمان امپایر ، ایفای نقش و جنگ چیزهایی است که در Age of Wonders III خواهید دید. ایجاد یک امپراتوری خیالی در این بازی وظیفه ی اصلی و ابتدایی شما است. متحدان خود را انتخاب کنید از میان شش نژاد اصلی – انسان، بالا الف ها، دورف ها، اورک ها، Goblins و Draconians !

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



دانلود بازی Wargame Red Dragon
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 343
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Wargame Red Dragon 1 دانلود بازی Wargame Red Dragon

|Mihandownload Proudly Presents|

نام بازی: Wargame Red Dragon
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
زبان: English
تاریخ انتشار : pr 17, 2014
ناشر: Focus Home Interactive
حمایت توسط : Eugen Systems
درجه بندی سنی : +16
مرجع جدیدی در  RTS در بهترین حالت آن، پیش روی شماست!  سری  Wargame به duty برمی گردد ، که بزرگ تر، غنی تر و دیدنی تر از قبل است.  در بازی Wargame Red Dragon  ، شما در یک نبرد بزرگ مقیاس که در آن نیروهای غربی علیه بلوک کمونیست قرار می گیرند،شرکت خواهید نمود.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



دانلود بازی جنگ های جهانی History Legends of War
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 289
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

History Legends of War 1 دانلود بازی جنگ های جهانی History Legends of War

 

 

نام بازی: History Legends of War
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: Maximum Family Games
حمایت توسط : Enigma
درجه بندی سنی : +12
در این بازی حماسی مبتنی بر استراتژی حاکم ، مسیر عمومی پاتون در جنگ جهانی دوم روایت خواهد شد.در این بازی نیروهای خود رابه نبردی جانانه ببرید این در حالی هست که پایه های اروپای غربی بسیار سست شده است.بدست آوردن امتیاز و اعتبار با استفاده از ابزار های کاربردی ای که قرار داده شده است بسیار راحت می باشد.این امر برای آپگرید نیور های شما لازم میباشد.

 

ژانر بازی استراتژی است. بازی رایانه‌ای راهبردی نوعی از بازی‌های رایانه‌ای است که در آنها برگزیدن استراتژی مناسب برای رسیدن به هدف، اصل و پایه شیوه بازی را تشکیل می‌دهد. در این بازیها هدف اتخاذ استراتژی مناسب جهت غلبه بر حریف می‌باشد. در انواع این بازی‌ها باید حرکتی اصولی جهت جمع آوری منابع مانند سنگ، چوب، غذا، طلا، پول و به طور کلی بر طرف کردن پیش نیاز ها پیش بگیرید تا هر چه سریع تر به پیشرفت و تولید فناوری برتر نسبت به رقیب نائل شوید. راهبرد نوبتی یا استراتژی نوبتی (به انگلیسی: Turn-based Strategy) سبکی است در بازی‌های رایانه‌ای که زیرمجموعهٔ سبک راهبردی است. این سبک به مانند بازی شطرنج است و بازیکن‌ها به نوبت تغییراتی را در بازی اعمال می‌کنند و مهره‌های یکدیگر را نیز به نوبت حرکت می‌دهند. در این سبک نیز به مانند سبک راهبردی، هدف بازی غلبه بر حریف با پیش گرفتن رویهٔ مناسب است. این سبک دارای چند زیر مجموعه است: فانتزی ، تاریخی ، مدرن و علمی تخیلی !

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



دانلود بازی قدیمی ژنرال Command And Conquer Generals Zero Hour
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 1605
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Command Conquer Generals zh1 دانلود بازی قدیمی ژنرال Command And Conquer Generals Zero Hour

|عیدی بخش گیم میهن دانلود |

|به همراه آموزش آنلاین بازی کردن |

|به همراه بازی Command And Conquer Generals |

نام بازی: Command & Conquer: Generals
پلتفورم : pc
ژانر: استراتژی
زبان: English
تاریخ انتشار : ***
ناشر: EA Pacific
حمایت توسط : EA Games
درجه بندی سنی : +12
بازی زیبا و قدیمی ژنرال ها و یا Command & Conquer: Generals ساخته ی الکترونیک آرتز یکی از شاهکار های قرت بازی های مالتی مدیا است.این بازی در سال 2003 منتظر شد و در همان سال ها با استقبال شگفت آوری رو به رو شد .این بازی دارای ژانر استراتژی است که در آن سه جناح مختلف را به نمایش می گذارد.USA , China و GLA در این بازی جناح های ژنرال را تشکیل می دهند که هر کدام قابلیت ها ی خاص خود را دارد و گیمر با توجه به سلیقه ی خود می تواند از آن ها استفاده نماید.در ادامه شیوه ی آنلاین بازی کردن این بازی محبوب را خواهیم دید.

 

بازی رایانه‌ای راهبردی نوعی از بازی‌های رایانه‌ای است که در آنها برگزیدن استراتژی مناسب برای رسیدن به هدف، اصل و پایه شیوه بازی را تشکیل می‌دهد. در این بازیها هدف اتخاذ استراتژی مناسب جهت غلبه بر حریف می‌باشد. در انواع این بازی‌ها باید حرکتی اصولی جهت جمع آوری منابع مانند سنگ، چوب، غذا، طلا، پول و به طور کلی بر طرف کردن پیش نیاز ها پیش بگیرید تا هر چه سریع تر به پیشرفت و تولید فناوری برتر نسبت به رقیب نائل شوید. راهبرد نوبتی یا استراتژی نوبتی (به انگلیسی: Turn-based Strategy) سبکی است در بازی‌های رایانه‌ای که زیرمجموعهٔ سبک راهبردی است. این سبک به مانند بازی شطرنج است و بازیکن‌ها به نوبت تغییراتی را در بازی اعمال می‌کنند و مهره‌های یکدیگر را نیز به نوبت حرکت می‌دهند. در این سبک نیز به مانند سبک راهبردی، هدف بازی غلبه بر حریف با پیش گرفتن رویهٔ مناسب است. این سبک دارای چند زیر مجموعه است: فانتزی ، تاریخی ، مدرن و علمی تخیلی !

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 794
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

http://axgig.com/images/16942955608781894542.jpg

http://axgig.com/images/63782439399051067475.jpg

http://www.gamepur.com/files/imagepicker/6/assassins_creed_revelations_screenshot_6.jpg



 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی Need for Speed World 2014 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 2495
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

DLC جدید بازی Need for Speed World توسط کمپانی معروف EA منتشر شد. بازی Need for Speed World یکی از زیباترین عنوان های نید فور اسپید است که در سال ۲۰۱۰ برای کامپیوتر منتشر شد. امروز پک الحاقی ۲۰۱۴ برای این بازی انتشار یافت ، این DLC نسخه بازی آنلاین می کند و مراحل جدیدی به بازی اضافه می کند و تغییرات زیادی را در گرافیک بازی بوجود می آورد. EA این دی ال سی را با قیمت ۱۰۰$ بفروش گذاشته است، که ما آن را به صورت رایگان برای شما آماده دانلود کرده ایم. این نسخه یک نسخه آنلاین است و در بازی Need for Speed World تمام مسابقات به صورت زیرزمینی و به دور چشم دیگران انجام میشود ، اما  پلیس در پیست ها تمام ماشین ها مسابقات را تحت تعقیب دارد، یعنی شما علاوه بر رقابت با دیگر ماشین ها باید با پلیس هم درگیر باشید. بازی در سبکی racing و اکشن انجام می شود. بازی جنون سرعت جهانی یکی از زیباترین بازی های نیدفور اسپید است که اکثر ماشین های کمپانی های بزرگ در آن شرکت دارند. هم اکنون بازی Need for Speed World 2014 را با حجم ۲٫۲ گیگابایت از گیم تو دی ال در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود نمایید.

در ادامه مطلب لینک های دانلود دو نوع از بازی را برای شما قرار داده ایم:

  • NFS: World 2014 Online
  • NFS: World 2010 Offline

Need for Speed World 2014


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین سواری ,



دانلود بازی Warcraft 3 – بازی وارکرافت 3
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 414
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

دانلود بازی Warcraft 3   بازی وارکرافت 3

 

دانلود بازی Warcraft 3 

دانلود بازی وارکرافت 3 برای کامپیوتر

 

بازی Warcraft 3 از بهترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیک است که اولین نسخه آن سال 1995 توسط کمپانی Blizzard برای کامپیوتر روانه بازار شد . استقبال زیاد از بازی Warcraft 3 و امتیازهای خوب که توسط سایتهای مطرح بررسی بازی به  بازی وارکرافت 3 داده میشد باعث شد که پس از مدتی نسخه دوم و چند سال بعد نسخه سوم این بازی با تغییرات بسیار و رفع اشکال نسخه های  قبل روانه بازار شود .

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



بازدید : 460
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold HD و Stronghold Crusader HD برای PC

 

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold HD  و Stronghold Crusader HD

با کرک TinyISO


2 نسخه ی جدید از سری بازی Stronghold که برای اولین بار با گرافیکی بسیار بالا و HD توسط استودیو بازی سازی Firefly Studios عرضه شده اند. همان طور که میدانید بازی جنگ های صلیبی زیبا و پرطرفدار عمدتاً به پیروزی و برتری نظامی در جنگ های قرون وسطی متمرکز است و کار انفرادی و انجام حملات بی فکر در آن باعث شکست خواهد شد. بازی Stronghold شامل 21 مرحله می باشد و موقعیت خوبی برای سنجیدن قدرت فکر و تمرکز شماست.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



بازدید : 371
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Stronghold package

:: به همراه خرید پستی :: 

ماجرای این بازی جنگ‌هایی است که صلیبیان یا همان مسیحیان برای پس گرفتن زمین‌های خود از دست اقوام دیگر یعنی مسلمانان مبارزه می کنند. و شما در واقع در این بازی باید بعنوان یک مسیحی مسلمانان را شکست دهید.
شخصیت‌های بازی:
پادشاهی: این شخصیت ها همان صلاح الدین و خلیفه و پیگ و ولف و ریچاردو..میباشند که شخصیتهای شاهانه بازی اند.
جنگی : این شخصیت ها : اساسین،  شمشیرزنان، گرزداران، کمانداران وسایر مبارزان… جنگجویان بازی محسوب میشوند.
در سری های مختلف (ورژن های دیگر) بازی, مراحل و امکانات فراوان، جدید و مهیج دیگری نیز افزوده شده که جذابیت بازی را چند برابر میکند. یکی از مهمترین انها امکان استفاده از جادوهای مختلف در طی بازی ست. هم چنین سربازخانه‌هایی است که نیروی موزد نیاز شما را تامین میکنند.
جنگ‌های صلیبی 1 : در این بازی که نسخه اول پکیج  STRONGHOLD  میباشد شما باید بعنوان پادشاه با کمک مردم خود از سرزمینتان حفاظت کنید و درصورت لزوم به جنگ با دشمنان خود بروید.
جنگ‌های صلیبی2: نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی که در سال 2005 منتشر گردید این بازی دستخوش تغییرات و اصلاحات فراوانی شد که بمراتب مثبت و بهتر از نسخه اول میباشند. در این نسخه شما شوالیه ای هستید وطن پرست و میخواهید مرزهای سرزمینتان را گسترش دهید. برای ایکار باید ابتدا منابع مورد نیازتان را جمع‌آوری و قلعه ای برای خود بسازید و به تدریج پس از قدرتمند شدن و افزایش نیرو میتوانید به سرزمینهای دیگران حمله کنید و آنها را فتح نمائید.
جنگ‌های صلیبی3:در این نسخه مفهوم واقعی این بازی را درک خواهید کرد . با تجهیز نیرو آماده جنگی عظیم شوید. بازی Stronghold 3 از نظر گرافیکی بسیار بهتر از نسخه‌های قبل شده و بروزرسانی ابزار و سلاح‌های جنگی جذابیت آن را دو چندان کرده است.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



جی‌تی‌ای ۵ – GTA V
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 410
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

 

 

##{{برای دانلود بازی GTA V اینجا را کلیک بفرمایید}} ##

جی‌تی‌ای وی ۵ – GTA V Pc Game

| دانلود تریلرهای بازی جی‌تی‌ای ۵ – GTA V برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

جی‌تی‌ای 5   GTA V

 

توضیحات بازی: به تازگی خبر هایی در مورد نسخه X-Box بازی Gta V در بین سایت های اینترنتی پخش شده است که نشان می دهد بازی Gta V با چند DVD برای پلتفرم X-Box 360 منتشر می شود.شرکت Rockstar به طور رسمی اعلام کرد که عنوان جدید سری بازی های Grand Theft Auto خود در ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۱۳ ارائه خواهد شد . این مسئله به شدت خشم طرفداران را دوچندان کرد و طرفداران با نظرات خود به Rockstar در رابطه با این مسئله خشم و ناراحتی خود را اعلام کردند . در همان حال Rockstar در مقابل این همه اعتراض واکنش نشان داد و  از طرفداران صبر و شکیبایی خواست .

باید دید و منتظر ماند که Rockstar با اضافه کردن ویژگی های چشم گیری به این سری از بازی GTA می تواند خشم طرفدارن را آرام تر کند .


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی Spintires برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 509
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی SpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.

Spintires-CODEX

 

Spintires pC دانلود بازی Spintires برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین سواری ,



دانلود بازی GRID Autosport برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 470
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین سواری ,



دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 567
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.

Men of War Assault Squad 2 PC-RELOADED

 

Men of War Assault Squad 2 pc cover دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



دانلود بازی Close Combat Gateway to Caen برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 540
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Close Combat: Gateway to Caenآخرین نسخه سری بازی های استراتژیکی Close Combat بوده و همینطور آخرین نسخه گیم پلی کنونی آن خواهد بود. در این نسخه بزرگترین حمله کشور بریتانیا را که در جنگ جهانی برای نفوذ بر مرز های  آلمان بود را موضوع اصلی بازی قرار گرفته است.  قابل ذکر است سری بازی های Close Combat با داشتن سبک متفاوت استراتژیکی، طرفداران خاص خود را دارد.

 

Close Combat Gateway to Caen – CODEX

 

Close.Combat.Gateway.to.Caen.Cover دانلود بازي Close Combat Gateway to Caen براي PC


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



دانلود دوبله فارسی بازی کرایسیس ۲ – Crysis 2
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 461
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Crysis 2عنوانی موفق در سال ۲۰۱۱ بود که توانست با کیفیتی بالا و دیدنی ، طرفداران زیادی را برای خود جمع کند . هم اکنون نسخه ی دوبله فارسی این بازی زیبا را برای شما آماده کرده ایم که با نصب آن می توانید بهتر با داستان بازی ارتباط برقرار کنید . این بازی نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

 

Crysis 2 -BlackBox + Farsi Patch

نسخه ی دوبله فارسی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی

 

Crysis 2 Farsi دانلود دوبله فارسی بازی کرایسیس 2   Crysis 2

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی State of Decay Lifeline برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 539
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی
 

نسخه جدید بازی محبوب State of Decay که یک بازی سبک زامبی است منتشر شد! این نسخه که هم اکنون قابل دریافت است، شامل نسخه ی اصلی بازی، دی ال سی Breakdown و دی ال سی جدید بازی با نام Lifeline می باشد و بازی به آخرین نسخه ی خود نیز آپدیت شده است. چیزی که در این بازی تغییر کرده است، نحوه دفاع زامبی ها از خودشان در برابر شما می باشد. آن ها روش های دفاعی خاصی را استفاده خواهند کرد که تا به حال مشابه آن را مشاهده ننمودید. در بازی شاهد وسایل نقلیه جدید خواهید بود و تفنگ های بیشتری را در اختیار دارید. در بازی نوع جدیدی از زامبی ها اضافه نشده اند و به همان روند قبلی خود می باشند.

State of Decay Lifeline PC-SKIDROW

 

State of Decay Lifeline pc cover دانلود بازی State of Decay Lifeline برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلودبازی فوتبال PES2014
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 487
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge برای PC

| دانلود نسخه کامل SKIDROW با فرمت iso |

| Update v1.16 به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۶/۲۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: ورزشی/فوتبال
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۳۴ GB


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



دانلودبازیSniper Elite III PC-FTS
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 464
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PC-FTS

Sniper Elite III PC-RELOADED added!

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت و دی ال سی جدید بازی Update v1.06 Include DLC-RELOADED اضافه شد|

 

Sniper Elite III pc cover small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



دانلودمجموعه مدال افتخار
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 567
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

مدال افتخار ( Medal of Honor ) که به اختصار (MoH) نیز نامیده می شود نام یک سری بازی ویدیویی موفق و محبوب در سبک اکشن اول شخص مرتبط با وقایع جنگ جهانی دوم است ( البته سری جدید این سری که از سال ۲۰۱۰ میلادی عرضه شد به جنگ های مدرن می پردازد ). سری برادران در ارتش از این بازی الگوبرداری کرد . تاکنون سیزده قسمت از سری مدال افتخار برای سیستم های مختلف بازی و همچنین ویندوز عرضه شده است . کارگردانی دو قسمت اول این مجمموعه برعهده استیون اسپیلبرگ بوده است . برای شما علاقه مندان به اینر سری از بازی های ، تمامی نسخه های منتشر شده PC این را به صورت رایگان آماده کرده ایم که در ادامه می توانید لیست آن ها را مشاهده نمایید .

 

Medal of Honor: Anthology (2002-2012) PC

 

Medal of Honor Anthology دانلود مجموعه بازی های مدال افتخار   Medal of Honor: Anthology 2002 2012


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



دانلود بازی مبارزان خیابانی
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 492
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Ultra Street Fighter IVاین نسخه از بازی شامل ۵ کاراکتر و ۶ محیط مبارزه جدید است. نسخه فیزیکی بازی شامل تمامی بسته های الحاقی و کاراکترها و مواردی است که از ابتدای Street Fighter IV تاکنون برای این سری عرضه شده است و صاحبان نسخه های قبلی می توانند موارد اضافه شده در این نسخه را بصورت دیجیتالی خریداری کنند. Rolento ،Elena ،Poison و Hugo از نسخه های قدیمی این سری بازگشته اند و شاهد حضور شخصیت جدیدی به نام Decapre نیز هستیم. در این نسخه قدرت و ویژگی های کاراکترها از نو متعادل شده تا شاهد بالانس ترین نسخه Street Fighter باشیم. بازیکنان این بار می توانند دو Ultra Combo را بطور همزمان، در ازای کاهش قدرت آنها انتخاب کنند. توانایی دیرتر بلند شدن از زمین و Red Focus Attack که امکان جذب چند ضربه را می دهد، از قابلیت های جدید این نسخه هستند. Team Battle Mode پیشرفته به بازیکنان این امکان می دهد که در سه راند پشت سرهم با یک نوار سلامتی مبارزه کنند و در بخش تمرینی آنلاین امکان تمرین با دوستان و بازیکنان دیگر وجود دارد.

 

Ultra Street Fighter IV-RELOADED

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۵.۵ گیگابایت اضافه شد.

 

Ultra Street Fighter IV PC دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای PC 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد