وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 880
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z Reloaded Pc Game

| دانلود بازی وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z برای کامپیوتر لینک مستقیم |

 

وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z

 

» وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Zشما می توانید نسخه کامل این بازی را به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

توضیحات بازی: سری نینجا گایدن معمولا، داستان یک نینجا را روایت می کند که در حال مبارزه با نیرو های اهریمنی و نجات جهان است، نمونه ی این مورد را می توانید در هر سه نسخه ی جدید این سری مشاهده کنید که نینجایی با نام ریو هایابوسا به مبارزه با افراد تروریست و موجودات اهریمنی می پردازد و هدفش هم نجات افراد بی گناه و کل دنیا است. در این راه، کم تر شاهد مهربانی و یا رفتار انسان دوستانه ای از جانب وی بودیم. البته در نسخه ی سوم هم که این مورد نغض شد، هواداران از آن ناراضی بودند، در این بازی دیگر ریو هایابوسا شخصیت اصلی بازی نیست و ما داستان زندگی شخصی به نام یایبا (Yaiba) را دنبال می کنیم. وی در مسابقه ای که در قبیله اش برگزار شده است، توانسته است به پیروزی دست یابد اما، بر اثر اتفاقی تمامی افراد قبیله اش را به قتل می رساند و پس از آن هم قبیله اش را ترک می کند و به دنبال ریو هایابوسا می افتد. یایبا در نبردی که با ریو هایابوسا داشت، موفق شد به دست و چشم چپ او صدمه بزند.
طراحی شخصیت اصلی بازی به خوبی انجام شده است و دشمنان هم از تنوع بالایی برخوردار هستند و شما از دیدن آن ها خسته نخواهید شد. همانند برخی از بازی های ژاپنی اکثر طراحی ها به صورت هنری انجام شده اند و اصلا به واقعیت شباهتی ندارند. کیفیت محیط بازی هم نسبتا خوب است و می توان با آن ارتباط بر قرار کرد. نور پردازی بازی به زیبایی کار شده است و در تمامی لحظات محیط بازی را زیبا تر می کند. این مورد در محیط های تاریک و محیط های نورانی تفاوتی با یک دیگر ندارد. سایه زنی های بازی هم نسبت به فضا های آن با کیفیت است و کم تر شاهد سایه های بی کیفیت و لبه دار هستیم، گیم پلی بازی بسیار خوب کار شده است و به شما لذت یک بازی Hack & Slash واقعی را می دهد.

 

 

 

وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z

 

وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z

 

وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z

 

وایبا لبه تیغ نینجا – Yaiba Ninja Gaiden Z

 

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و ...] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز :

 

(OS : Windows® XP (32-bit
Processor : Dual core CPU 2.5 GHz
Memory : 3 GB RAM
Graphics : NVIDIA® GeForce® ۹۸۰۰ or better
Hard Drive : 7 GB available space
Sound Card : Standard audio device

 

» سیستم پیشنهادی :

 

OS : Windows® 7/ 8
Processor : Quad core 2.7 GHz or better
Memory : 4 GB RAM
Graphics : NVIDIA® GeForce® GTX 460 or better
Hard Drive : 8 GB available space
Sound Card : 5.1 audio device

 

» نام فارسی: وایبا لبه تیغ نینجا
» نام انگلیسی: Yaiba Ninja Gaiden Z
» ناشر: Tecmo Koei
» تاریخ انتشار: March 16, 2014
» سبک بازی : اکشن، جنگی

 

» حجم تقریبی : ۵٫۷ GB

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: