دانلود بازی Bound by Flame برای کامپیوتر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Bound by Flame برای کامپیوتر
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 630
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی Bound by Flame برای کامپیوتر

بازی Bound by Flame برای کامپیوتر : بازی از همان اول به شما حق انتخاب می دهد. می توانید چهره خود را شخصی سازی کنید دقیقا شبیه به Skyrim.انتخاب دوم شما جایی است که باید خوب یا بد را انتخاب کنید. می خواهید انسان باشید یا اهریمن؟این به شما بستگی دارد.اهریمن توانایی های بیشتری دارد و در یک کلام کار شما را راحت تر می کند اما شاید هنوز هم برخی ها در این دنیا باقی مانده باشند که خیر را به شر ترجیح دهند به هر قیمتی . اما حالا سوال اینجاست . اصلا داستان بازی چیست؟ داستان بازی از جایی شروع می شود که شما باید از فرمانروای سرزمین Vertial در برابر موجودات عظیم الجثه و بدون قلب حفاظت کنید. گروه اندکی باقی مانده اند که آخرین خط تدافعی Vertial در برابر هیولا ها به حساب می آیند . حالا که داستان بازی را فهمیدیم سوال بالا را به شکلی دیگر تکرار می کنیم. میخواهید به عنوان یک انسان سرزمین خود را نجات دهید یا به عنوان یک اهریمن به سوی دیگر اهریمنان خیزش بردارید؟ انتخاب شما بین خیر و شر هر چه باشد شما دارای یک قدرت فوق العاده هستید.آتش. در علوم راهنمایی خواندیم که یکی از منابع طبیعی نور آتش است. گفتیم نور.نور پردازی چگونه است ؟ در شب شاید ما شاهد نورپردازی حرفه ای نباشیم اما حداقل می توانیم به نورپردازی در روز امیدوار باشیم. اما علاوه بر نور پردازی فاکتور های دیگری نیز باید مد نظر باشند تا بتوان یک بازی را به خوبی توصیف کرد مانند طبیعت بازی.به طور کلی بازی ماموریت های شما غالبا در جنگل می باشند پس باید گیاهان و درختان هم به زیبایی طراحی شده باشند تا بازی جذاب شود.طراحی درختان در یک کلام عالی است. چمن ها نیز عالی تر طراحی شده اند.نکته ی جالب اینجاست که بعضا در حین ماموریت شما کلبه ای را می بینید که از چوب درختان ساخته شده است که این هم زیباست.

 

 

 

صحبت را ببریم روی فاکتور اصلی یعنی آتش.آتش در دنیایی که ما زندگی می کنیم واقعا زیباست.در Bound By Flame هم آتش به زیبایی طراحی شده است.فقط باید مراقب باشید هنگامی که دارید با هیولای مقابل خود می جنگید به آتش خیره نشوید چون شما را مجذوب خود کرده و دشمن اصلی خود را فراموش می کنید.زمانی متوجه می شوید باخته اید که کار از کار گذشته است.لازم به ذکر است که شما در بازی به جز جنگل در لوکیشن های دیگری نیز پا خواهید گذاشت که آنها نیز زیبا طراحی شده اند.صورت افراد نیز طراحی موشکافانه ای داشته اند و در یک کلام فوق العاده هستند و جزئیات صورت آنها به خوبی نمایش داده شده است.

صحبت در باره ی منابع نور و سوزاندن دشمنان کافی است.اما هنوز درباره ی قابلیت های آتش صحبت ها باقیمانده است.شما بدن خود را در نظر بگیرید.هر اجزای اصلی بدن هر انسان شامل دو چشم یک دماغ یک دهان دو دست و دو پا می باشد.کسی نیست که این را نداند پس چرا به این مورد اشاره شد؟چون این بار انسان یا اهریمن قصه ی ما یک قسمت دیگر نیز در بدن خود دارد اما آشکار نیست.آن عضو دیگر بدن همان منبع طبیعی نور در کتاب علوم سال راهنمایی است.آتش.هنگامی که شما با خود میگویید خدا را شکر که حداقل یک توانایی داریم که دشمن ندارد دشمن به شما می خندد.شما آتش دارید اما دشمن شما یخ دارد.اما هیولا ها دارای قدرت یخ نیستند بعضی از دشمنان شما می توانند از خود تکثیر کنند که البته تعداد این نوع موجودات کم است شاید فقط یک یا نهاتا دو بار با آنها مواجه شوید.این نکته را هم داشته باشید که شما با آتش میتوانید کارهایی انجام دهید که دشمنان شما توانایی انجام آنها را با یخ ندارند.البته شما همیشه تنها نیستید.در برخی از موارد دوستان شما به شما می پیوندند و در نبرد ها به شما یاری میدهند.

قطعا شنیده اید که می گویند فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه.دشمنان برزگ جثه ی شما قوی هستند اما کوچک تر ها می توانند دردسر ساز تر باشند.در بخش Combat بازی شاهد یک شاهکار نیستیم اما خیلی هم بدبین نباشید.این بخش نیز ویژگی هایی دارد که درباره اش صحبت می کنیم.دشمنان برزگ جثه شما زیاد سریع نیستند و برعکس شما سرعت قابل قبولی دارید پس می توانید با یک پرش ساده از دست دشمن خود خلاص شوید و سپس او را بزنید.اما این کار را در مقابل کوچک تر ها نمیتوانید انجام دهید.فنون رزمی بازی زیاد نیستند ولی قابل قبول هستند.نکته ی قابل ذکر این است که معمولا در بازی های به سبک RPG ما شاهد مخفی کاری نیستیم اما این بار کمی شرایط فرق می کند.البته این مخفی کاری شباهت زیادی به سری بازی های Splinter Cell ندارد .مثلا ممکن است در یک مکان دشمنان زیادی در مقابل شما باشند. اگر آنها نزدیک به هم نیستند می توانید از پشت سر بی صدا از پای درشان آورید و کار خود را آسان تر کنید. در ضمن قابلیت Crafting را هم در این بازی خواهید دید.

در کل میتوان گفت اگر Bound By Flame یک فرانچایز باشد می تواند رقیبی جدی و خطرناک برای عناوینی مانند Witcher,Skyrim شود.لوکیشن های بازی متنوع می باشند اما همان طور که گفته شد بخش عمده ی بازی در جنگل است.طراحی های صورت نیز شگفت انگیز است و شما را به وجد خواهد آورد.در بخش مبارزات نیز ما شاهد مبارزات جالبی می باشیم اما احساس می شود که خش مبارزات چند لول از بخش های دیگر بازی پایین تر است.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3/ Windows Vista SP2/ Windows 7/ Windows 8
Processor: AMD/Intel Dual-Core 2.2 GHZ
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 512 MB 100% DIRECTX 9 and Shaders 4.0 compatible ATI Radeon HD 4850/NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher
Hard Drive: 6 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 compatible

 

در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰مگابایت دارای ۵%ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بصورت پارت های ۱گیگابایتی

دانلود پارت ۱

دانلود پارت ۲

دانلود پارت ۳

دانلود پارت ۴

دانلود پارت ۵

password رمز فایل : www.download098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: