دانلود بازی کامپیوتری شوتر Tower of Guns
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی کامپیوتری شوتر Tower of Guns
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 572
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی کامپیوتری Tower of Guns

بازی کامپیوتری شوتر Tower of Guns : یک بازی شوتر اول شخص است که دارای گیم پلی سریع می باشد، برای جذاب ماندن بازی از تعدادی عناصر تصادفی هم در گیم پلی آن استفاده شده از جمله دشمنان، قدرت ها ، غول ها که باعث می شود گیم پلی بازی تکراری نشود و برای مدت طولانی بتوانید بازی را انجام دهید ، از دیگر ویژگی های بازی آیتم های جدید قابل آنلاک و سلاح ها و مراحل جدید است که موجب میشود شما نتوانید از قبل انتظار چیزی را که اتفاق خواهد افتاد داشته باشید. برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰مگابایت دارای ۵%ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی

size حجم فایل : ۷۵۹ مگابایت

password رمز فایل : www.download098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: