دانلود بازی مبارزان خیابانی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی مبارزان خیابانی
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 494
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows Vista

CPU : Intel Core 2 Duo 2.0 GHz or better

RAM : 1 GB RAM

Video Card: NVIDIA GeForce 6600 or better (except NVIDIA GeForce 7300)s

DirectX: 9.0c or greater

Free Disk Space: 12 GB free hard drive space

سیستم پیشنهادی بازی :

OS : Windows Vista, Windows 7, Windows 8

CPU : Intel Core 2 Quad 2.66 GHz or better

RAM: 2 GB

Video Card: NVIDIA GeForce 8600 or better

DirectX: Version 9.0c

Free Disk Space: 12 GB available space

Sound: DirectSound, DirectX9.0c Compatible Audio

 

تصاویری از محیط بازی:

Ultra Street Fighter IV screenshots 01 small دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای PC Ultra Street Fighter IV screenshots 02 small دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای PC

Ultra Street Fighter IV screenshots 03 small دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای PC Ultra Street Fighter IV screenshots 04 small دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای PC

Ultra Street Fighter IV screenshots 05 small دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای PC Ultra Street Fighter IV screenshots 06 small دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای PC  

 

source دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    Direct Link

دانلود پارت ۴ :    Direct Link

دانلود پارت ۵ :    Direct Link

دانلود پارت ۶ :    Direct Link

دانلود پارت ۷ :    Direct Link

دانلود پارت ۸ :    Direct Link

دانلود پارت ۹ :    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :  Direct Link

 

—————————————————————————

 

نسخه فشرده ۵.۵ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای PC دانلود نسخه BlacBox به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: