پکیج بازی‌ استراتژیکی و پر طرفدار جنگ‌های صلیبی 1.2.3
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 386
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Stronghold package

:: به همراه خرید پستی :: 

ماجرای این بازی جنگ‌هایی است که صلیبیان یا همان مسیحیان برای پس گرفتن زمین‌های خود از دست اقوام دیگر یعنی مسلمانان مبارزه می کنند. و شما در واقع در این بازی باید بعنوان یک مسیحی مسلمانان را شکست دهید.
شخصیت‌های بازی:
پادشاهی: این شخصیت ها همان صلاح الدین و خلیفه و پیگ و ولف و ریچاردو..میباشند که شخصیتهای شاهانه بازی اند.
جنگی : این شخصیت ها : اساسین،  شمشیرزنان، گرزداران، کمانداران وسایر مبارزان… جنگجویان بازی محسوب میشوند.
در سری های مختلف (ورژن های دیگر) بازی, مراحل و امکانات فراوان، جدید و مهیج دیگری نیز افزوده شده که جذابیت بازی را چند برابر میکند. یکی از مهمترین انها امکان استفاده از جادوهای مختلف در طی بازی ست. هم چنین سربازخانه‌هایی است که نیروی موزد نیاز شما را تامین میکنند.
جنگ‌های صلیبی 1 : در این بازی که نسخه اول پکیج  STRONGHOLD  میباشد شما باید بعنوان پادشاه با کمک مردم خود از سرزمینتان حفاظت کنید و درصورت لزوم به جنگ با دشمنان خود بروید.
جنگ‌های صلیبی2: نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی که در سال 2005 منتشر گردید این بازی دستخوش تغییرات و اصلاحات فراوانی شد که بمراتب مثبت و بهتر از نسخه اول میباشند. در این نسخه شما شوالیه ای هستید وطن پرست و میخواهید مرزهای سرزمینتان را گسترش دهید. برای ایکار باید ابتدا منابع مورد نیازتان را جمع‌آوری و قلعه ای برای خود بسازید و به تدریج پس از قدرتمند شدن و افزایش نیرو میتوانید به سرزمینهای دیگران حمله کنید و آنها را فتح نمائید.
جنگ‌های صلیبی3:در این نسخه مفهوم واقعی این بازی را درک خواهید کرد . با تجهیز نیرو آماده جنگی عظیم شوید. بازی Stronghold 3 از نظر گرافیکی بسیار بهتر از نسخه‌های قبل شده و بروزرسانی ابزار و سلاح‌های جنگی جذابیت آن را دو چندان کرده است.

 

تصاویری از محیط بازی :

Stronghold package

Stronghold package

Stronghold package

 حداکثر سیستم مورد  نیاز

 OS: Windows Vista/XP  SP3/7
Cpu: Intel Pentium Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 2.8GHz
Ram: 2 GB
Video Card: Shader Model 3.0 Graphics card with 256MB Of Memory -NVIDIA GeForce 7900GS, ATI Radeon 2000 Series Or Higher
DirectX: DirectX  9٫0
Hard Drive: 4 GB

 

   

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

 

 1 Stronghold

دانلود

حجم

—————————–

 2 Stronghold

دانلود

حجم

——————————–

 3 Stronghold

:: بخش اول ::

دانلود

:: بخش دوم ::

دانلود

:: بخش سوم ::

دانلود

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود .قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

Ashampoo Burning Studio 10

UltraISO Premium.v9

Alochol 120%

Winrar 64 Bit

Winrar 32Bit

7Zip

:: فروش ویژه بازی‌ استراتژیکی و پر طرفدار جنگ‌های صلیبی 1.2.3 در 2 دی وی دی تنها با 3700 تومان  ::



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: