پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اجرای ویدئو های آنلاین با RealPlayer Cloud 17.0.13.2 Final
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 487
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

RealPlayerاولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

 

Real.Player.Cover اجرای ویدئو های آنلاین با RealPlayer Cloud 17.0.13.2 Final


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: پلیر ,



بازدید : 391
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Aiseesoft Blu-ray Playerیک پلیر ساده و کارا برای کامپیوتر می باشد.این برنامه به کاربران کمک می کند تا از فیلم های بلو-ری با کیفیت فوق العاده و عالی در خانه لذت ببرند.این پخش کننده شگفت انگیز تنها یک پخش کننده دیسک های بلو-ری نیست، بلکه از فایل های ایزو و فایل های بلو-ری موجود در کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند.Aiseesoft Blu-ray Player از فرمت های رایج ویدئوی نیز پشتیبانی می کند و قادر به پخش فایل های ویدئویی HD، MTS، M2TS، TS، MKV، MPEG، FLV، WMV، MP4 می باشد. به گفته ی شرکت سازنده ی این نرم افزار، Aiseesoft Blu-ray Player قادر است ویدیو های شما را کیفیت HD کامل و ۱۰۰ درصد بدون کاهش کیفیت صوتی پخش کند و برای سینماهای خانگی و علاقه مندان آن می تواند مورد توجه باشد.

 

Aiseesoft%20Blu ray%20Player%206.2.66 نرم افزار پلیر قدرتمند و حرفه ای Aiseesoft Blu ray Player 6.2.66


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: پلیر ,



بازدید : 408
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Firefox

Mozilla Firefox نرم افزار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس قدرتمند ، بی نظیر و رایگان محصولی کمپانی مشهور موزیلا است که با آن می توانید صفحات وب را به زیباترین شکل ممکن با رابط کاربری جذاب مشاهده کنید. در میان کاربران و کسانی که این مرورگر را امتحان کرده اند ، شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که این مرورگر وب را قدرتمندترین و بهترین برنامه نشناسد چرا که با نصب آن قطعا آن را به عنوان مرورگر همیشگی و ثابت ویندوز خود انتخاب خواهید کرد. از ویژگی های فوق العاده فایرفاکس امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware و جاسوس ها به سیستم شما می باشد. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme ها و افزونه های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر فایرفاکس افزوده است و آن را در میان دیگر نرم افزارهای وب بروزر مشابه بی نظیر کرده است. جهت دانلود اخرین ورژن Mozilla Firefox به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: مرورگر ,



بازدید : 428
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

 Opera Web Browser

Opera Web Browser ( مرور گر اپر ) یکی از بهترین ، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای مرورگر صفحات وب می باشد که نسخه ی جدید و نهایی آن را امروز برای دانلود قرار داده ایم. Opera Web Browser بهترین مرورگر وب پس از مرورگر معروف فایرفاکس می باشد که با زیبایی و امکانات قدرتمند خود توانسته است محبوبیت منحصر به فردی را در میان کاربران به خود اختصاص دهد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: مرورگر ,



بازدید : 374
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

 

google-chrome گوگل کروم

Google Chrome مرورگر وب قدرتمند گوگل کروم ، مرورگری محبوب و بی نظیر است که با تکنولوژی روز و طراحی فوق العاده ساخته شده است و شما کاربران سایت دانلود۰۰۹۸ میتوانید اخرین ورژن این نرم افزار را دانلود کنید. این مرورگر بسیار سریع تر، امن تر و ساده تر از نمونه های مشابه و رقیبان مطرح خود است و از طرفی کمپانی بزرگ گوگل را در تیم توسعه و پشتیبانی خود دارد و همین مسئله دلیلی برای پیشرفت روز افزون این مرورگر است. با این مرورگر قدرتمند می توانید بصورت ناشناس در اینترنت چرخ بزنید ! از امکانات این مرورگر که حائز اهمیت می باشد ، امنیت فوق العاده قوی آن است که بدون هیچ گونه نگرانی می توانید مدت زیادی را در اینترنت بگردید. گوگل کروم به سرعت در حال پیشرفت است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تکنولوژی های جدید وب مانند HTML 5 را به خوبی پشتیبانی نمایدو سرعت فوق العاده و سبکی این مرورگر را تنها زمانی که از آن استفاده می کنید درک خواهید نمود. این مرورگر ویژگی های خاص خود را دارد و مطمئنا شما نیز با یک بار نصب آن، شیفته آن ها خواهید شد. این مرورگر دارای حالت جستجوی امن است تا هنگامی که صفحات وب را مشاهده می کنید، آن ها را در تاریخچه خود ذحیره ننماید. نوار آدرس گوگل کروم علاوه بر انجام این کار، یک موتور جستجو نیز هست. کافی است تا هر چیزی که می خواهید در گوگل جستجو کنید را در نوارد آدرس آن تایپ کنید و نتایج و پیشنهادات گوگل را مشاهده نمایید. گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود. برای دانلود اخرین ورژن مرورگر گوگل کروم با یک کلیک از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.  


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: مرورگر ,



دانلودبازی فوتبال PES2014
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 500
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge برای PC

| دانلود نسخه کامل SKIDROW با فرمت iso |

| Update v1.16 به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۶/۲۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: ورزشی/فوتبال
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۳۴ GB


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



دانلودبازیSniper Elite III PC-FTS
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 472
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PC-FTS

Sniper Elite III PC-RELOADED added!

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت و دی ال سی جدید بازی Update v1.06 Include DLC-RELOADED اضافه شد|

 

Sniper Elite III pc cover small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



دانلود نرم افزار دانلود منیجر رایگان
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 502
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

نسخه جدید اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager 6.11 Beta 3

{به همراه آموزش کرک}

Internet Download Manager نرم افزار بسیار معروفی است که برای مدیریت دانلود ساخته شده است. توسط این برنامه میتوان از تمامی سایت های اشتراکی فایل دانلود کرد و نیز بر روی فایل در حال دانلود مدیریت کامل نمود. این نرم افزار سرعت دانلود شما را تا 5 برابر افزایش می دهد که این خود در دانلود سریعتر فایل ها کمک بسیار زیادی می کند. همچنین این نرم افزار با مرورگرهای Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 سازگار بوده و قادر است به محض کلیک کاربر بر روی لینک دانلود به صورت خودکار اجرا گردد و اقدام به دانلود فایل نمایید. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,



دانلود نرم افزار اهنگ ساز
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 500
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Bitwig Studioاین نرم افزار جدید و قدرتمند که خود را رقیبی برای نرم افزارهای اف ال استودیو و کیوبیس میداند با شعار آینده ی آهنگ سازی شما اینجاست وارد رقابت با دیگر نرم افزارهای ساخت و تنظیم موزیک شده است و بنا به گفته توسعه دهندگان آن قادر است تا به سرعت به هر ایده ای که در ذهن شماست جامه عمل بپوشاند. عملیات ضبط و تنظیم صدا در این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که به طور کلی در یک جریان کاری قادر به انجام آن خواهید بود.

 

Bitwig Studio 1.0.10 Final نرم افزار حرفه ای آهنگ سازی Bitwig Studio 1.0.10 Final


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,



دانلودمجموعه مدال افتخار
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 583
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

مدال افتخار ( Medal of Honor ) که به اختصار (MoH) نیز نامیده می شود نام یک سری بازی ویدیویی موفق و محبوب در سبک اکشن اول شخص مرتبط با وقایع جنگ جهانی دوم است ( البته سری جدید این سری که از سال ۲۰۱۰ میلادی عرضه شد به جنگ های مدرن می پردازد ). سری برادران در ارتش از این بازی الگوبرداری کرد . تاکنون سیزده قسمت از سری مدال افتخار برای سیستم های مختلف بازی و همچنین ویندوز عرضه شده است . کارگردانی دو قسمت اول این مجمموعه برعهده استیون اسپیلبرگ بوده است . برای شما علاقه مندان به اینر سری از بازی های ، تمامی نسخه های منتشر شده PC این را به صورت رایگان آماده کرده ایم که در ادامه می توانید لیست آن ها را مشاهده نمایید .

 

Medal of Honor: Anthology (2002-2012) PC

 

Medal of Honor Anthology دانلود مجموعه بازی های مدال افتخار   Medal of Honor: Anthology 2002 2012


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



تعداد صفحات : 7