پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Close Combat Gateway to Caen برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 542
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Close Combat: Gateway to Caenآخرین نسخه سری بازی های استراتژیکی Close Combat بوده و همینطور آخرین نسخه گیم پلی کنونی آن خواهد بود. در این نسخه بزرگترین حمله کشور بریتانیا را که در جنگ جهانی برای نفوذ بر مرز های  آلمان بود را موضوع اصلی بازی قرار گرفته است.  قابل ذکر است سری بازی های Close Combat با داشتن سبک متفاوت استراتژیکی، طرفداران خاص خود را دارد.

 

Close Combat Gateway to Caen – CODEX

 

Close.Combat.Gateway.to.Caen.Cover دانلود بازي Close Combat Gateway to Caen براي PC


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



دانلود دوبله فارسی بازی کرایسیس ۲ – Crysis 2
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 464
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Crysis 2عنوانی موفق در سال ۲۰۱۱ بود که توانست با کیفیتی بالا و دیدنی ، طرفداران زیادی را برای خود جمع کند . هم اکنون نسخه ی دوبله فارسی این بازی زیبا را برای شما آماده کرده ایم که با نصب آن می توانید بهتر با داستان بازی ارتباط برقرار کنید . این بازی نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

 

Crysis 2 -BlackBox + Farsi Patch

نسخه ی دوبله فارسی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی

 

Crysis 2 Farsi دانلود دوبله فارسی بازی کرایسیس 2   Crysis 2

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی State of Decay Lifeline برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 541
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی
 

نسخه جدید بازی محبوب State of Decay که یک بازی سبک زامبی است منتشر شد! این نسخه که هم اکنون قابل دریافت است، شامل نسخه ی اصلی بازی، دی ال سی Breakdown و دی ال سی جدید بازی با نام Lifeline می باشد و بازی به آخرین نسخه ی خود نیز آپدیت شده است. چیزی که در این بازی تغییر کرده است، نحوه دفاع زامبی ها از خودشان در برابر شما می باشد. آن ها روش های دفاعی خاصی را استفاده خواهند کرد که تا به حال مشابه آن را مشاهده ننمودید. در بازی شاهد وسایل نقلیه جدید خواهید بود و تفنگ های بیشتری را در اختیار دارید. در بازی نوع جدیدی از زامبی ها اضافه نشده اند و به همان روند قبلی خود می باشند.

State of Decay Lifeline PC-SKIDROW

 

State of Decay Lifeline pc cover دانلود بازی State of Decay Lifeline برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 All In One x86/x64
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 419
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵.۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .

 

| نسخه اورجینال ۳۲ و ۶۴ بیتی به پست افزوده شد |

 

Windows 8 Pro دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 All In One x86/x64

dvd دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 All In One x86/x64 شما می توانید این ویندوز را در یک DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز ,



دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) December 2012
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 470
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا December 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده December 2012 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) December 2012


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز ,



بازدید : 428
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه July 2014 |

 

Windows 8.1 AIO دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز ,



بازدید : 483
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ July 2014، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده July 2014 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 July 2014


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز ,



نرم افزار پلیرمحبوب KMPlayer 3.8.0.121
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 475
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

KMPlayer 3.8.0.121 بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer 3.8.0.121 که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.


|آموزش حذف تبلیغات برنامه اضافه شد|

KMPlayer 3.8.0.121 نرم افزار پلیرمحبوب KMPlayer 3.8.0.121


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: پلیر ,



نرم افزار پلیر محبوب Zoom Player MAX 9.2.0
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 440
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Zoom Playerپلیری قدرتمند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا که شامل فایل های صوتی و تصویری می شود ، می باشد . این پلیر قدرتمند توانایی پخش انواع فرمت های ویدیویی از نوع دی وی دی را نیز دارد . توانایی دیگر این نرم افزار اتصال به دستگاه های چند رسانه ای مانند پلیرهای قابل حمل و موبایل ها و… است . طراحی فوق العاده زیبای این نرم افزار باعث می شود که هر کاربری با یک بار استفاده دیگر آن را به راحتی فراموش نکند . همچنین قابلیت های زیاد این نرم افزار نیز اجازه نمی دهد که کاربری بدون دل خوش از نرم افزار آن را ترک کند ! شرکت InMatrix این نرم افزار را در سه نسخه Pro و Premium و Max وارد بازار می کند که نسخه Max بیشترین قابلیت ها را دارد .

 

Zoom%20Player%20MAX%209.2 نرم افزار پلیر محبوب Zoom Player MAX 9.2.0


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: پلیر ,



نرم افزار پلیر بلوری AnyMP4 Blu-ray Player 6.0.58
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 473
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

اگر به دنبال نرم افزاری برای پخش فایل های بلوری خود هستید، AnyMP4 Blu-ray Player بهترین انتخاب برای شماست. AnyMP4 Blu-ray Player نام یک ابزار قدرتمند و بی نظیر در زمینه پخش دیسک ها و فایل های بلوری می باشد. این نرم افزار از قابلیت بسیار بالایی در زمینه پخش بلوری هایی که در کشورهای مختلف ایجاد شده اند دارد. از ویژگی های بارز این نرم افزار مانند پخش فایل های ویدئویی MP4, M2TS, TS, MKV, MXF, HD Video, AVCHD، و … می باشد. این نرم افزار دارای رابط کاربر پسند می باشد و پس از قرار دادن دیسک های بلوری نرم افزار به صورت خودکار قابلیت شناسایی و پخش اتوماتیک ان را داراست.

 

AnyMP4 Blu ray Player 6.0.58 نرم افزار پلیر بلوری AnyMP4 Blu ray Player 6.0.58


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: پلیر ,



تعداد صفحات : 7