پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی قدیمی ژنرال Command And Conquer Generals Zero Hour
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 1608
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Command Conquer Generals zh1 دانلود بازی قدیمی ژنرال Command And Conquer Generals Zero Hour

|عیدی بخش گیم میهن دانلود |

|به همراه آموزش آنلاین بازی کردن |

|به همراه بازی Command And Conquer Generals |

نام بازی: Command & Conquer: Generals
پلتفورم : pc
ژانر: استراتژی
زبان: English
تاریخ انتشار : ***
ناشر: EA Pacific
حمایت توسط : EA Games
درجه بندی سنی : +12
بازی زیبا و قدیمی ژنرال ها و یا Command & Conquer: Generals ساخته ی الکترونیک آرتز یکی از شاهکار های قرت بازی های مالتی مدیا است.این بازی در سال 2003 منتظر شد و در همان سال ها با استقبال شگفت آوری رو به رو شد .این بازی دارای ژانر استراتژی است که در آن سه جناح مختلف را به نمایش می گذارد.USA , China و GLA در این بازی جناح های ژنرال را تشکیل می دهند که هر کدام قابلیت ها ی خاص خود را دارد و گیمر با توجه به سلیقه ی خود می تواند از آن ها استفاده نماید.در ادامه شیوه ی آنلاین بازی کردن این بازی محبوب را خواهیم دید.

 

بازی رایانه‌ای راهبردی نوعی از بازی‌های رایانه‌ای است که در آنها برگزیدن استراتژی مناسب برای رسیدن به هدف، اصل و پایه شیوه بازی را تشکیل می‌دهد. در این بازیها هدف اتخاذ استراتژی مناسب جهت غلبه بر حریف می‌باشد. در انواع این بازی‌ها باید حرکتی اصولی جهت جمع آوری منابع مانند سنگ، چوب، غذا، طلا، پول و به طور کلی بر طرف کردن پیش نیاز ها پیش بگیرید تا هر چه سریع تر به پیشرفت و تولید فناوری برتر نسبت به رقیب نائل شوید. راهبرد نوبتی یا استراتژی نوبتی (به انگلیسی: Turn-based Strategy) سبکی است در بازی‌های رایانه‌ای که زیرمجموعهٔ سبک راهبردی است. این سبک به مانند بازی شطرنج است و بازیکن‌ها به نوبت تغییراتی را در بازی اعمال می‌کنند و مهره‌های یکدیگر را نیز به نوبت حرکت می‌دهند. در این سبک نیز به مانند سبک راهبردی، هدف بازی غلبه بر حریف با پیش گرفتن رویهٔ مناسب است. این سبک دارای چند زیر مجموعه است: فانتزی ، تاریخی ، مدرن و علمی تخیلی !

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 799
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

http://axgig.com/images/16942955608781894542.jpg

http://axgig.com/images/63782439399051067475.jpg

http://www.gamepur.com/files/imagepicker/6/assassins_creed_revelations_screenshot_6.jpg



 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی Need for Speed World 2014 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 2510
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

DLC جدید بازی Need for Speed World توسط کمپانی معروف EA منتشر شد. بازی Need for Speed World یکی از زیباترین عنوان های نید فور اسپید است که در سال ۲۰۱۰ برای کامپیوتر منتشر شد. امروز پک الحاقی ۲۰۱۴ برای این بازی انتشار یافت ، این DLC نسخه بازی آنلاین می کند و مراحل جدیدی به بازی اضافه می کند و تغییرات زیادی را در گرافیک بازی بوجود می آورد. EA این دی ال سی را با قیمت ۱۰۰$ بفروش گذاشته است، که ما آن را به صورت رایگان برای شما آماده دانلود کرده ایم. این نسخه یک نسخه آنلاین است و در بازی Need for Speed World تمام مسابقات به صورت زیرزمینی و به دور چشم دیگران انجام میشود ، اما  پلیس در پیست ها تمام ماشین ها مسابقات را تحت تعقیب دارد، یعنی شما علاوه بر رقابت با دیگر ماشین ها باید با پلیس هم درگیر باشید. بازی در سبکی racing و اکشن انجام می شود. بازی جنون سرعت جهانی یکی از زیباترین بازی های نیدفور اسپید است که اکثر ماشین های کمپانی های بزرگ در آن شرکت دارند. هم اکنون بازی Need for Speed World 2014 را با حجم ۲٫۲ گیگابایت از گیم تو دی ال در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود نمایید.

در ادامه مطلب لینک های دانلود دو نوع از بازی را برای شما قرار داده ایم:

  • NFS: World 2014 Online
  • NFS: World 2010 Offline

Need for Speed World 2014


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین سواری ,



دانلود بازی Warcraft 3 – بازی وارکرافت 3
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 415
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

دانلود بازی Warcraft 3   بازی وارکرافت 3

 

دانلود بازی Warcraft 3 

دانلود بازی وارکرافت 3 برای کامپیوتر

 

بازی Warcraft 3 از بهترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیک است که اولین نسخه آن سال 1995 توسط کمپانی Blizzard برای کامپیوتر روانه بازار شد . استقبال زیاد از بازی Warcraft 3 و امتیازهای خوب که توسط سایتهای مطرح بررسی بازی به  بازی وارکرافت 3 داده میشد باعث شد که پس از مدتی نسخه دوم و چند سال بعد نسخه سوم این بازی با تغییرات بسیار و رفع اشکال نسخه های  قبل روانه بازار شود .

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



بازدید : 464
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold HD و Stronghold Crusader HD برای PC

 

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold HD  و Stronghold Crusader HD

با کرک TinyISO


2 نسخه ی جدید از سری بازی Stronghold که برای اولین بار با گرافیکی بسیار بالا و HD توسط استودیو بازی سازی Firefly Studios عرضه شده اند. همان طور که میدانید بازی جنگ های صلیبی زیبا و پرطرفدار عمدتاً به پیروزی و برتری نظامی در جنگ های قرون وسطی متمرکز است و کار انفرادی و انجام حملات بی فکر در آن باعث شکست خواهد شد. بازی Stronghold شامل 21 مرحله می باشد و موقعیت خوبی برای سنجیدن قدرت فکر و تمرکز شماست.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



بازدید : 374
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Stronghold package

:: به همراه خرید پستی :: 

ماجرای این بازی جنگ‌هایی است که صلیبیان یا همان مسیحیان برای پس گرفتن زمین‌های خود از دست اقوام دیگر یعنی مسلمانان مبارزه می کنند. و شما در واقع در این بازی باید بعنوان یک مسیحی مسلمانان را شکست دهید.
شخصیت‌های بازی:
پادشاهی: این شخصیت ها همان صلاح الدین و خلیفه و پیگ و ولف و ریچاردو..میباشند که شخصیتهای شاهانه بازی اند.
جنگی : این شخصیت ها : اساسین،  شمشیرزنان، گرزداران، کمانداران وسایر مبارزان… جنگجویان بازی محسوب میشوند.
در سری های مختلف (ورژن های دیگر) بازی, مراحل و امکانات فراوان، جدید و مهیج دیگری نیز افزوده شده که جذابیت بازی را چند برابر میکند. یکی از مهمترین انها امکان استفاده از جادوهای مختلف در طی بازی ست. هم چنین سربازخانه‌هایی است که نیروی موزد نیاز شما را تامین میکنند.
جنگ‌های صلیبی 1 : در این بازی که نسخه اول پکیج  STRONGHOLD  میباشد شما باید بعنوان پادشاه با کمک مردم خود از سرزمینتان حفاظت کنید و درصورت لزوم به جنگ با دشمنان خود بروید.
جنگ‌های صلیبی2: نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی که در سال 2005 منتشر گردید این بازی دستخوش تغییرات و اصلاحات فراوانی شد که بمراتب مثبت و بهتر از نسخه اول میباشند. در این نسخه شما شوالیه ای هستید وطن پرست و میخواهید مرزهای سرزمینتان را گسترش دهید. برای ایکار باید ابتدا منابع مورد نیازتان را جمع‌آوری و قلعه ای برای خود بسازید و به تدریج پس از قدرتمند شدن و افزایش نیرو میتوانید به سرزمینهای دیگران حمله کنید و آنها را فتح نمائید.
جنگ‌های صلیبی3:در این نسخه مفهوم واقعی این بازی را درک خواهید کرد . با تجهیز نیرو آماده جنگی عظیم شوید. بازی Stronghold 3 از نظر گرافیکی بسیار بهتر از نسخه‌های قبل شده و بروزرسانی ابزار و سلاح‌های جنگی جذابیت آن را دو چندان کرده است.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



جی‌تی‌ای ۵ – GTA V
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 413
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

 

 

##{{برای دانلود بازی GTA V اینجا را کلیک بفرمایید}} ##

جی‌تی‌ای وی ۵ – GTA V Pc Game

| دانلود تریلرهای بازی جی‌تی‌ای ۵ – GTA V برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

جی‌تی‌ای 5   GTA V

 

توضیحات بازی: به تازگی خبر هایی در مورد نسخه X-Box بازی Gta V در بین سایت های اینترنتی پخش شده است که نشان می دهد بازی Gta V با چند DVD برای پلتفرم X-Box 360 منتشر می شود.شرکت Rockstar به طور رسمی اعلام کرد که عنوان جدید سری بازی های Grand Theft Auto خود در ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۱۳ ارائه خواهد شد . این مسئله به شدت خشم طرفداران را دوچندان کرد و طرفداران با نظرات خود به Rockstar در رابطه با این مسئله خشم و ناراحتی خود را اعلام کردند . در همان حال Rockstar در مقابل این همه اعتراض واکنش نشان داد و  از طرفداران صبر و شکیبایی خواست .

باید دید و منتظر ماند که Rockstar با اضافه کردن ویژگی های چشم گیری به این سری از بازی GTA می تواند خشم طرفدارن را آرام تر کند .


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی Spintires برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 514
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی SpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.

Spintires-CODEX

 

Spintires pC دانلود بازی Spintires برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین سواری ,



دانلود بازی GRID Autosport برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 472
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین سواری ,



دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 569
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.

Men of War Assault Squad 2 PC-RELOADED

 

Men of War Assault Squad 2 pc cover دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



تعداد صفحات : 7