پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مسابقات جهانی – Real World Racing Z
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 616
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

مسابقات جهانی – Real World Racing Z Pc Game

| دانلود بازی مسابقات جهانی – Real World Racing Z برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Skidrow بازی Real World Racing Z |

 

مسابقات جهانی   Real World Racing Z

 

توضیحات بازی: Real World Racing بازی مسابقه ای و فوق العاده زیبایی که توسط کمپانی Playstos برای PC در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و انتشار یافته است ، این بازی سبک چندان جدیدی برای ارائه ندارد اما اگر به دنبال یک عنوان ماشین سولری کم حجم با هیجان بسیار بالا هستید این بازی قطعا یکی از بهترین هاست ، دوربین بازی به صورت از بالا به پایین بوده و شما در بازی باید مشغول مسابقه با رقبای خود باشید ، این بازی به شما اجازه ی مسابقه در بزرگترین شهرهای جهان را می دهد و از مناظر زیبایی که در آن ساخته شده نیز می توانید لذت ببرید ، لندن، پاریس، برلین، رم شهرهایی است که مسابقات در آن انجام می شود.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



دانلود بازی کامپیوتری CastleStorm Complete Edition
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 889
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی کامپیوتری CastleStorm Complete Edition

بازی کامپیوتری CastleStorm Complete Edition : یک بازی استراتژیک جدید با سبک ماجرایی است که همانطور از نامش پیداست ، با موضوع شلیک و به رگبار بستن شوالیه ها و نیروهای دشمن است. شما در این بازی هدایت یک نیزه پرتاب کن را بر عهده می گیرید و ضمن نابودی دشمنان و دفاع از قلعه ، ماموریت های بازی را نیز انجام می دهید. شما در بازی Castlestorm با از بین بردن قلعه ی دشمن یا شکستن دروازه های آن و وادار کردن افراد خود به سرقت پرچم او می توانید در مسابقات برنده شوید. دیالوگ هایی که در بازی Castlestorm به کار رفته است بسیار خنده دار است . در بازی به شما ماموریت های جنگی،با پیچ و خم های فراوان با هدف اصلی نابودی قلعه وبا ارائه ی محدودیت هایی برای پیروزی یا تکمیل وظایف ثانویه،محول می شود. با اتمام مبارزه به عنوان جایزه به شما سلاح های جدید و طلا برای خرید امکانات بهتر برای سربازانتان داده می شود.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی Bound by Flame برای کامپیوتر
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 629
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی Bound by Flame برای کامپیوتر

بازی Bound by Flame برای کامپیوتر : بازی از همان اول به شما حق انتخاب می دهد. می توانید چهره خود را شخصی سازی کنید دقیقا شبیه به Skyrim.انتخاب دوم شما جایی است که باید خوب یا بد را انتخاب کنید. می خواهید انسان باشید یا اهریمن؟این به شما بستگی دارد.اهریمن توانایی های بیشتری دارد و در یک کلام کار شما را راحت تر می کند اما شاید هنوز هم برخی ها در این دنیا باقی مانده باشند که خیر را به شر ترجیح دهند به هر قیمتی . اما حالا سوال اینجاست . اصلا داستان بازی چیست؟ داستان بازی از جایی شروع می شود که شما باید از فرمانروای سرزمین Vertial در برابر موجودات عظیم الجثه و بدون قلب حفاظت کنید. گروه اندکی باقی مانده اند که آخرین خط تدافعی Vertial در برابر هیولا ها به حساب می آیند . حالا که داستان بازی را فهمیدیم سوال بالا را به شکلی دیگر تکرار می کنیم. میخواهید به عنوان یک انسان سرزمین خود را نجات دهید یا به عنوان یک اهریمن به سوی دیگر اهریمنان خیزش بردارید؟ انتخاب شما بین خیر و شر هر چه باشد شما دارای یک قدرت فوق العاده هستید.آتش. در علوم راهنمایی خواندیم که یکی از منابع طبیعی نور آتش است. گفتیم نور.نور پردازی چگونه است ؟ در شب شاید ما شاهد نورپردازی حرفه ای نباشیم اما حداقل می توانیم به نورپردازی در روز امیدوار باشیم. اما علاوه بر نور پردازی فاکتور های دیگری نیز باید مد نظر باشند تا بتوان یک بازی را به خوبی توصیف کرد مانند طبیعت بازی.به طور کلی بازی ماموریت های شما غالبا در جنگل می باشند پس باید گیاهان و درختان هم به زیبایی طراحی شده باشند تا بازی جذاب شود.طراحی درختان در یک کلام عالی است. چمن ها نیز عالی تر طراحی شده اند.نکته ی جالب اینجاست که بعضا در حین ماموریت شما کلبه ای را می بینید که از چوب درختان ساخته شده است که این هم زیباست.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی کامپیوتری شوتر Tower of Guns
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 588
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی کامپیوتری Tower of Guns

بازی کامپیوتری شوتر Tower of Guns : یک بازی شوتر اول شخص است که دارای گیم پلی سریع می باشد، برای جذاب ماندن بازی از تعدادی عناصر تصادفی هم در گیم پلی آن استفاده شده از جمله دشمنان، قدرت ها ، غول ها که باعث می شود گیم پلی بازی تکراری نشود و برای مدت طولانی بتوانید بازی را انجام دهید ، از دیگر ویژگی های بازی آیتم های جدید قابل آنلاک و سلاح ها و مراحل جدید است که موجب میشود شما نتوانید از قبل انتظار چیزی را که اتفاق خواهد افتاد داشته باشید. برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: اکشن ,



دانلود بازی کامپیوتری Apocalypse Motor Racers
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 643
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی کامپیوتری Apocalypse Motor Racers

بازی کامپیوتری Apocalypse Motor Racers : یک بازی مهیج ماشین سواری و تقریبا اکشن بوده که توسط GameHitZone برای سیستم عامل ویندوز عرضه گردیده است. پس از وقوع جنگ جهانی سوم، نابودی بسیاری از شهر ها در جهان بازی و خالی شدن این شهر ها از ساکنان، محلی مناسب برای برگزاری مسابقات مرگبار شده و ماشین سواران حرفه ای زیادی از سرتاسر دنیا به چند شهر منتخب برای مسابقه سفر کرده اند. در این نوع مسابقات حداقل جان چندین نفر از مسابقه دهندگان گرفته می شود و ماشینشان نیز به طور کامل نابود می شود. زیرا تمامی بازیکنان از سلاح ها و موشک های نابود کننده ای بر روی ماشین جنگیشان استفاده می کنند و وارد میدان های مسابقه می شوند.در ابتدای بازی، ماشین ساده ای در اختیار کاربر گذاشته می شود و باید با هدایت آن از مسابقات مرگ آور جان سالم به در ببرد. پس از کسب موفقیت در مراحل اولیه  ماشین جنگی و نسبتا قدرتمند خود را با امتیاز کسب شده، خریداری می کنید و آن را مجهز به سلاح های مختلفی می کنید تا از رقیبانتان در طول مسابقه جلوتر باشید. باید توجه داشته باشید که قیمت هر یک از این آیتم ها متفاوت است و در صورت کسب نکردن امتیاز لازم، قادر به خریداری آن ها نخواهید بود و هم چنین در مسابقات بعدی با مشکلات بسیاری در طول بازی روبرو خواهید شد. بیش از ۱۰ نقشه در طول بازی وجود دارند که مسابقات پرتعدادی در آن ها برگزار خواهند شد و آثار جنگ جهانی سوم را بر روی این شهر ها به وضوح مشاهده خواهید کرد. گرافیک بازی به صورت کاملا سه بعدی و مناسب طراحی شده و گیم پلی آن نیز نسبت به حجم بسیاری کمی که دارد، ماهرانه ساخته شده است.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین سواری ,



دانلود بازی کامپیوتری FX Football
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 580
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی کامپیوتری FX Football

بازی کامپیوتری FX Football : یک بازی جدید با ظاهری کاربرپسند و حرفه ای می باشد که پا به میدان بازی های مدیریتی فوتبال گذاشته است. این بازی برای تمامی طرفداران فوتبال ساخته شده است و در آن شما شتاب، قدرت، انبوهی از گزینه های مختلف مدیریتی و هیجان را تجربه خواهید کرد! بستن قراردادهای جدید، جمع آوری یک تیم حرفه ای، بررسی و کشف تجهیزات موجود در بخش تمریناتی تیم فوتبال،ارائه دادن کنفرانسی برای هواداران، چیدن ترکیب تیم خود، مشاهده ی رشد بازیکنان تیم باتوجه به آموزش های و مربی گری شما، تشویق و رهبری آن ها در هنگام بازی از گوشه ی زمین، لمس پشتیبانی هواداران تیم شما و … همه در این بازی برای شما به وقوع خواهد پیوست! برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: ورزشی ,



بازدید : 636
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Angry Birds Toons WebRip (2012-13) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی، با کیفیت HD 720p می باشد|

|قسمت های ۱ الی ۱۰ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Angry Birds Toons PersianDubbed Glory small دانلود دوبله فارسی انیمیشن پرندگان خشمگین   Angry Birds Toons 2013


:: موضوعات مرتبط: فیلم , ,
:: برچسب‌ها: کارتون ,



بازدید : 517
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

با استفاده از نرم افزار Nero 2014 قدرتمندتر از پیش می توانید به راحتی به مدیریت فایل های مدیای خود بپردازید. Nero 2014 یک مجموعه ی منحصر به فرد  از برنامه های کاربردی برای تمامی کارهای رسانه ای شماست. این نرم افزار تمامی ابزار لازم برای مدیریت، ایجاد، تبدیل، پخش و رایت فایل های ویدئویی و صوتی و تصاویر را برای شما فراهم خواهد کرد. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. هچنین این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد. جهت دانلود این نرم افزار و مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

url

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: کاربردی ,



دانلود نرم افزار آنتی ویروس AVG Antivirus Pro 2014 v14.0.4714 Final
نوشته شده در پنج شنبه 30 مرداد 1393
بازدید : 572
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

 

AVG Antivirus Pro

 

در این پست از دانلود۰۰۹۸ قصد داریم تا یکی بهترین انتی ویروس های جهان AVG Antivirus Pro 2013 رو بهتون معرفی کنیم .برقراری یک محیط امن برای سیستم های کامپیوتری متعلق به شرکت ها و یا خانگی به یک اندازه دارای اهمیت می باشند. ویروس ها ، هکرها ، برنامه های مخرب و جاسوسی و… همگی امروزه به عنوان مهمترین تهدید های سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند که مدیران سیستم ها و کاربران با استفاده از نرم افزارهای حفاظتی و ضد ویروس در مقابل آن ها مقابله می کنند.با استفاده از این آنتی ویروس میتوان با انواع ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، جاسوس افزارها، روت کیت ها و سایر فایل های مخرب دیگر مقابله نمود. همچنین سرعت این نرم افزار بسیار بالا بوده و با نصب آن سرعت سیستم کاهش نمیابد. AVG AntiVirus یکی از قدیمی ترین برنامه های ضد ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می باشد. شما میتوانید جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ..

برخی از امکانات نرم افزار AVG Anti-Virus Pro  :
- محافظت از کاربران در ارتباطات اینترنتی.
- شناسایی ویروس ها و جلوگیری از اجرای آن ها.
- پاکسازی برنامه های جاسوسی و ایجاد مانع برای جلوگیری از نفوذ این نرم افزارها.
- توانایی ایمن سازی سیستم و کنترل و نظارت بر قسمت های مختلف.
- توانایی حفاظت از Email های کاربران.
- جلوگیری از هرزنامه های و حملات دزدی هویت.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی ,



بازدید : 996
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

ESET NOD32 Smart Security v6.0.308.0 Finalآخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset نامیده میشود که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال نود۳۲ است. قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور با استفاده از NetWork از ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.با افزایش ویروس های رایانه ای و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند از ملزومات اتصال به شبکه اینترنت است، چون کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند ممکن است با یک اشتباه تمامی این اطلاعات را از دست بدهند. از طرف دیگر استفاده از برخی از آنتی ویروس ها مشکلاتی از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر هنگام پردازش اطلاعات، به روز رسانی ها با حجم بالا و ارسال پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده تا برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند!

ESET-Smart-Security-6-New-Features-Overview
ESET Smart Security ، آنتی ویروسی بسیار سریع و قدرتمند است که وظیفه محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم شما را در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی به خوبی انجام میدهد.شما میتوانید این نرم افزار را به صورت رایگان از ادامه مطلب دانلود۰۰۹۸ دریافت کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی ,



تعداد صفحات : 7