دانلود Google Chrome 36.0.1985.143 Final – نرم افزار مرورگر گوگل کروم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 375
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

Google Chromeمرورگر وب قدرتمند گوگل کروم ، مرورگری محبوب و بی نظیر است که با تکنولوژی روز و طراحی فوق العاده ساخته شده است و شما کاربران سایت دانلود۰۰۹۸ میتوانید اخرین ورژن این نرم افزار را دانلود کنید. این مرورگر بسیار سریع تر، امن تر و ساده تر از نمونه های مشابه و رقیبان مطرح خود است و از طرفی کمپانی بزرگ گوگل را در تیم توسعه و پشتیبانی خود دارد و همین مسئله دلیلی برای پیشرفت روز افزون این مرورگر است. با این مرورگر قدرتمند می توانید بصورت ناشناس در اینترنت چرخ بزنید ! از امکانات این مرورگر که حائز اهمیت می باشد ، امنیت فوق العاده قوی آن است که بدون هیچ گونه نگرانی می توانید مدت زیادی را در اینترنت بگردید. گوگل کروم به سرعت در حال پیشرفت است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تکنولوژی های جدید وب مانند HTML 5 را به خوبی پشتیبانی نمایدو سرعت فوق العاده و سبکی این مرورگر را تنها زمانی که از آن استفاده می کنید درک خواهید نمود. این مرورگر ویژگی های خاص خود را دارد و مطمئنا شما نیز با یک بار نصب آن، شیفته آن ها خواهید شد. این مرورگر دارای حالت جستجوی امن است تا هنگامی که صفحات وب را مشاهده می کنید، آن ها را در تاریخچه خود ذحیره ننماید. نوار آدرس گوگل کروم علاوه بر انجام این کار، یک موتور جستجو نیز هست. کافی است تا هر چیزی که می خواهید در گوگل جستجو کنید را در نوارد آدرس آن تایپ کنید و نتایج و پیشنهادات گوگل را مشاهده نمایید. گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود. برای دانلود اخرین ورژن مرورگر گوگل کروم با یک کلیک از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.  

برخی از ویژگی های مرورگر Google Chrome :

- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در یک صفحه ) – جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد( Popup – bloker ) – پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷ و ۸ – بارگذاری سریع و زیبای صفحات وب با بالاترین سرعت ممکن – بارگذای سریع نرم افزار برروی دسکتاپ – بارگذاری برنامه های کاربردی وب سریعتر از همیشه – طراحی شده به ساده ترین شکل و استفاده از آن به سهولت – جست و جو و حرکت به صفحات وب به سرعت از طریق ابزار دم دست بالای مرورگر – مدیریت و سازماندهی زبانه ها به میل خود – محیطی کاملا گرافیکی و جذاب – امکان بلوک کردن پنجره های پاپ آپ مزاحم – امنیت بسیار بالا – باز کردن چندین پنجره به صورت همزمان – دانلود بسیار سریع فایل ها

 

download دانلود گوگل کروم

size حجم فایل : ۳۸ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: مرورگر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: