دانلودبازیSniper Elite III PC-FTS
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلودبازیSniper Elite III PC-FTS
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 465
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

گیم پلی Sniper Elite 3 تفاوت های زیادی با نسخه های پیشین خواهد داشت، از آنجایی که بازی  برای نسل هشتم کنسول ها نیز توسعه داده شده، زمینه ی مناسب برای تغییرات در گیم پلی این عنوان فراهم گردیده است. سازندگان گیم پلی بازی را به ۳ مرحله تقسیم کرده اند: مشاهده، جست و جو و اجرا. در واقع شما در این بازی پیش از هر کاری باید به خوبی محیط را بررسی کنید و از محل های  استقرار دشمنان و حرکات آن ها آگاهی پیدا کنید و سپس بهترین راه برای رسیدن به هدف را بیابید و ماموریت خود را انجام دهید. اما لازمه ی اینکه این تغییرات به چشم بیاید، افزایش هوش مصنوعی دشمنان است تا آن ها به جای اینکه  همیشه یک کار خاص را انجام دهند و یک مسیر ویژه را طی کنند بتوانند به طور آزاد در محیط حرکت کنند و کار های مختلفی را انجام دهند تا کار برای بازیباز سخت شود و او را مجبور به تأمل کند. سازندگان اظهار داشته اند که هوش مصنوعی در این نسخه بسیار پیشرفته شده است و سربازان علاوه بر حس بینایی دارای حس شنیداری نیز می باشند و با نزدیک شدن صدای قدم ها مشکوک شده و در محیط به جست و جوی شما می پردازند. برای جلوگیری از فاش شدن حضور شما در محیط باید همواره در تاریکی ها و سایه ها حرکت کنید و خود را از حوزه ی دید دشمنان دور بدارید تا بتوانید مراحل را به انجام برسانید. با افزایش هوش مصنوعی دشمنان ارزش بالای گستردگی محیط آشکار می شود، محیط وسیع این نسخه این توانایی را به شما می دهد که بتوانید با برنامه ریزی درست و به راحتی از راه های مختلف استفاده کنید تا توسط دشمن شناسایی نشوید اما اگر بدون برنامه ریزی پا به محیط بگذارید مرگ شما حتمی خواهد بود بنابراین اهمیت برنامه ریزی و استفاده از تاکتیک در این نسخه بسیار بالا خواهد بود.

 

در بازی راه های مختلفی برای انجام یک ماموریت وجود دارد برای مثال شما برای از بین بردن یک ژنراتور می توانید از فاصله ی دور به مخزن سوخت آن شلیک کنید یا با از بین بردن سربازان اطراف آن خود به آن نزیک شوید و با کار گذاشتن یک بمب C4 آن را نابود کنید. شاید با این تفاسیر به نظر بیاید که در صورتی که سربازان از حضور شما اطلاع یابند، مرگ شما حتمی خواهد بود ولی سازندگان برای این بخش نیز ویژگی هایی ابداع کرده اند. اگر چه لو رفتن شما، کار را بسیار سخت خواهد کرد اما زنده ماندن شما به تصمیماتتان بستگی دارد. شما می توانید از سلاح های مناسبی که در اختیار دارید استفاده کنید برای مثال این توانایی را دارید که مین های زیادی را در مسیری که عبور می کنید، کار بگذارید و دشمنان را بدون هیچ مشکلی از پای در آورید یا با کار گذاشتن تله های انفجاری آن ها را به یکباره از بین ببرید. بخشی بسیار مهمی که به نوعی به مشخصه اصلی این سری تبدیل شده است، صحنه های X-Ray می باشد که در این نسخه نیز وجود دارند و پیشرفته تر نیز شده اند.Jean-Baptiste Bolcato

 

روزنه ی بین نسلی

این نسخه به لطف ارتقای موتور گرافیکی خود می تواند برای نسل هشتم کنسول ها نیز یک گرافیک خوب را رقم بزند. از آنجایی که بازی هنوز مراحل ابتدایی ساخت خود را پشت سر  می گذارد، انتظار می رود وضعیت گرافیکی آن در نهایت بهتر از نسخه های نمایشی باشد ولی با این حال شاهد یک گرافیک قابل قبول و بین نسلی برای این عنوان می باشیم. اولین مزیتی که به واسطه ی ارتقای موتور بازی به وجود آمده است، توانایی نمایش تعداد زیادی دشمن در محیط است و مزیت دوم نیز نرم کردن مدل ها می باشد که سبب می شود واقعی تر جلوه کنند.

گرافیک Sniper Elite 3 در واقع نه آنقدر ضعیف است که در حد کنسول های نسل هشتم نباشد و نه آنقدر قوی است که بتوان آن را یک عنوان مخصوص نسل هشتم نامید در واقع این عنوان دارای یک گرافیک بین نسلی است که تعادل در آن رعایت شده است و قرار است بر روی ۶۰ فریم بر ثانیه و کیفیت ۱۰۸۰p بر روی کنسول های نسل هشتم و PC و کیفیت ۷۲۰p بر روی کنسول های نسل هفتم اجرا شود.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft® Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® 7 (Service Pack 1) or Windows® 8 or Windows 8.1. Windows® XP is NOT supported.
Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Intel® Pentium® D 3GHz / AMD Athlon™ 64 X2 4200) or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Microsoft® DirectX® 10.0 compatible graphics card with 256 MB of memory (NVIDIA® GeForce® 8800 series / ATI Radeon™ HD 3870) or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 18 GB available space
Sound Card: Microsoft® DirectX® 10.0 compatible sound card or better
Additional Notes: Windows® XP is NOT supported. Ensure graphics and audio drivers are up to date.

 

تصاویری از محیط بازی:

Sniper Elite iii screenshots 01 small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC Sniper Elite iii screenshots 02 small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

Sniper Elite iii screenshots 03 small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC Sniper Elite iii screenshots 04 small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

Sniper Elite iii screenshots 05 small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC Sniper Elite iii screenshots 06 small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

 

caution دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

source دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC - دانلود Update v1.06 Include DLC-RELOADED بازی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

 

—————————————————————————

 

download دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC دانلود نسخه RELOADED به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Direct Link

 

—————————————————————————

 

source دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که حتما بازی را از مسیر نصب بازی و از فولدر bin/Game Launcher.exe اجرا نمایید و از اجرای بازی توسط shortcut ایجاد شده بر روی دسکتاپ خودداری نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC دانلود نسخه FTS به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Direct Link

 

download دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC – دانلود دی ال سی Target Hitler Hunt the Grey Wolf بازی

 

—————————————————————————

 

نسخه فشرده ۷.۵ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC دانلود نسخه BlacBox به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: