روح تاریکی ۲ – ۲ Dark Souls
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
روح تاریکی ۲ – ۲ Dark Souls
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 666
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

روح تاریکی ۲ -Dark Souls 2 Pc Game

| دانلود بازی روح تاریکی ۲ – ۲ Dark Souls برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه BlackBox بازی ۲ Dark Souls برای کامپیوتر |

 

روح تاریکی 2   2 Dark Souls

 

» روح تاریکی 2   2 Dark Soulsشما می توانید این بازی را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل، تنها با قیمت ۵۰۰۰ سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

توضیحات بازی: مانند بازی های سری قبل، شخصیت خود را به سلیقه و خصویاتی که مایل هستید می سازید و وارد بازی می شوید.حال داستان این شخصیت ساخته شده این است که توسط نیرویی شیطانی (که پس از پیروزی تاریکی بر نور بودجود آمده است) نفرین شده و حال درصدد پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نفرین و راه برگشت به ماهیت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما با تجربه ای که از قسمت اول بدست آمده میتوان گفت که داستانی پرپیچ و خم به همراه لحظه های دراماتیک و احساسی برای گیمرها تدارک دیده شده است.شیوه ی روایت در سری بازی های ارواح این گونه است که بازیباز بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت و دنیای اطراف آن، شروع به پیشروی و کنترل کرکتر می کند اما پس از مدتی با شخصیت و دنیای بازی و ماجراهای آن خو می گیرد و هدفش را پیدا می کند.این نوع داستان سرایی شاید در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما برای گیمرهای صبور که بازی را ادامه می دهند، می تواند خاطره آفرین باشد. کارگردان بازی، اعلام کرده که داستان بازی ارتباطی غیرمستقیم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هایی از  2 Dark Souls و Demon Souls را در روند بازی خواهند دید، هرچند که این نشانه ها بسیار کوچک و ناچیز است، برای مثال داستان بازی در یک منطقه ی دیگر از این دنیای تاریک روایت می شود اما درهمان برحه ی زمانی است که ممکن که گاهی این خطوط متقاطع شوند. ایشان در ادامه اظهار داشتند که یکی از عوامل و فاکتور های داستان و ماجرای بازی، مفهوم و وجودیت زمان است و در بازی به این بعد نیز اشاره هایی خواهد شد.

 

 

 

روح تاریکی 2   2 Dark Souls

 

روح تاریکی 2   2 Dark Souls

 

روح تاریکی 2   2 Dark Souls

 

روح تاریکی 2   2 Dark Souls

 

روح تاریکی 2   2 Dark Souls

 

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و ...] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

   

» حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
Processor: AMD Phenom II X2 555 3.2Ghz or Intel Pentium Core 2 Duo E8500 3.17Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9600GT, ATI Radeon HD 5870
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0c or higher

 

» سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1
Processor: Intel Core i3 2100 3.10GHz or AMD A8 3870K 3.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 465 or higher, ATI Radeon HD 6870 or higher
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0c or higher

 

» شما می توانید این بازی را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل، تنها با قیمت ۵۰۰۰ سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

روح تاریکی 2   2 Dark Souls

 

» نام فارسی: روح تاریکی ۲
» نام انگلیسی: ۲ Dark Souls
» ناشر: Bandai Namco Games
» تاریخ انتشار: March 6, 2014
» سبک بازی : اکشن , نقش آفرینی

 

» حجم تقریبی : ۵٫۳ GB

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: استراژیک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: