دانلود بازی کامپیوتری FX Football
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی کامپیوتری FX Football
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 565
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

بازی کامپیوتری FX Football

بازی کامپیوتری FX Football : یک بازی جدید با ظاهری کاربرپسند و حرفه ای می باشد که پا به میدان بازی های مدیریتی فوتبال گذاشته است. این بازی برای تمامی طرفداران فوتبال ساخته شده است و در آن شما شتاب، قدرت، انبوهی از گزینه های مختلف مدیریتی و هیجان را تجربه خواهید کرد! بستن قراردادهای جدید، جمع آوری یک تیم حرفه ای، بررسی و کشف تجهیزات موجود در بخش تمریناتی تیم فوتبال،ارائه دادن کنفرانسی برای هواداران، چیدن ترکیب تیم خود، مشاهده ی رشد بازیکنان تیم باتوجه به آموزش های و مربی گری شما، تشویق و رهبری آن ها در هنگام بازی از گوشه ی زمین، لمس پشتیبانی هواداران تیم شما و … همه در این بازی برای شما به وقوع خواهد پیوست! برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3
Processor: Pentium 4 3.2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel Series 4, NVIDIA GeForce 6600, ATI Radeon X1600 or higher with 256 MB
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 650 MB available space
Sound Card: DirectX Compatible

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰مگابایت دارای ۵%ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی

size حجم فایل : ۵۰۷ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: ورزشی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: