دانلود بازی GRID Autosport برای PC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی GRID Autosport برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 472
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC

 

 

تفاوت بین خودرو های Stock و Open Top همانند تفاوت بین روز و شب است، این تفاوت را Autosport به خوبی به نمایش می گذارد. در حقیقت کاری که AS انجام داده است،بسیار هیجان انگیز و قابل تشویق است؛استفاده از المان های خاص و ویژه باعث می شود که تجربه ای که از هر دو نوع احساس می شود بسیار خاص و قابل تشخیص باشد. رانندگی و مسابقه در Open Top ظرافت خاصی می خواهد و برای برنده شدن باید از اصول و استراتژی خاصی استفاده کنید.برای درک اینکه چقدر باید در Open Top احتیاط به خرج دهید،می توان این مثال را بیان کرد؛برای موفقیت در هر زمینه ای تمرین و تجربه در حل کردن مسائل آن از اصول جدایی ناپذیر هر حرفه ای است،برای موفقیت در Open Top هم شما نیاز دارید تا تمام اصول و پیچیدگی رانندگی را بدانید و از آنها استفاده کنید.اگر بتوانید تمام مدت خودروی خودتان را در مسیر نگه دارید و خطایی نداشته باشید،آماده ورود به دنیای Open Top هستید.در همین مورد،نسخه محدود و مخصوصی از بازی برای وب سایت ها فرستاده شده است که نشان از توجه خاص سازندگان به نقطه نظرات بازیکنان دارد. اگر واکنش منتقدین در این مورد را قبول داشته باشید،همگی آنها از این بخش خاص تعریف و تمجید کرده و از بالانسی که بین اجزای مختلف بازی وجود داشته احساس رضایت کرده اند.بازی مد های مختلفی دارد که یکی از آنها Street Racing نام دارد. در این مد، بازیباز در یکی از بزرگ ترین شهرهای دنیای به رقابت با دیگر بازیکنان می پردازد. بسته شدن خیابان ها برای چشیدن اوج لذت هیجان،می تواند آدرنالین خونتان را تا بی نهایت بالا ببرد.

 

تصاویری از محیط بازی:

GRID Autosport S2 s دانلود بازی GRID Autosport برای PC GRID Autosport S1 s دانلود بازی GRID Autosport برای PC

GRID Autosport S4 s دانلود بازی GRID Autosport برای PC GRID Autosport S3 s دانلود بازی GRID Autosport برای PC

GRID Autosport S6 s دانلود بازی GRID Autosport برای PC GRID Autosport S5 s دانلود بازی GRID Autosport برای PC  

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD3000 or AMD HD2000 Series or NVIDIA Geforce 8000 Series Series
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 15 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard
Additional Notes: Supported Graphics Cards •Intel HD3000 Series, HD4000 Series, HD5000 Series • AMD Radeon HD2000 Series, HD3000 Series, HD4000 Series, HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series, R7 Series, R9 Series •    NVIDIA GeForce 8000 Series, 9000 Series, GTX200 Series, GTX400 Series, GTX500 Series, GTX600 Series, GTX700 Series •    AMD Fusion A8 or higher

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista 64 bit, Windows 7 64 bit or Windows 8 64 bit
Processor: Intel Core i7 or AMD FX Series
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD5200 or AMD HD7000 Series or NVIDIA GTX600 Series minimum 1GB RAM
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 20 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard

 

source دانلود بازی GRID Autosport برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی GRID Autosport برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی GRID Autosport برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

 

نسخه فشرده ۶.۳ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی GRID Autosport برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین سواری ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: