دانلود نسخه نهایی مرورگر محبوب اپرا Opera 23.0 Build 1522.75 Final
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 429
نویسنده : ابوالفضل طهماسبی

مرورگر اپرا برای بارگزاری سایت های اینترنتی ابتدا متن ها را بارگزاری می کند و سپس به تدریج شروع به لود تصاویر می کند ، همچنین این تصاویر ابتدا با کیفیت کم لود می شوند و رفته رفته کیفیت تصاویر افزایش می یابد که این امر باعث سریعتر باز شدن سایت ها می شود.به علاوه ، این مرورگر مشهور ، مواردی چون قفل راست کلیک ، انتخاب متن و جلوگیری از مشاهده ی سورس سایت ها و … را از پیش پای شما بر می دارد.این مرورگر قدرتمند امکانات فوق العاده ی دیگری نظیر دریافت ایمیل ، چت و … را در خود جای داده است. جهت مشاهده توضیحات کاملتر و دانلود آخرین ورژن نرم افزار Opera به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار Opera Web Browser  :

Out-of-Process Plug-ins : پلاگین ها به عنوان یک فرآیند جداگانه برروی مرورگر نصب می شوند و کنترل بیشتری را برای مدیریت آن ها فراهم می کند.این قابلیت امنیت را بالا می برد.

Themes : تم جدید و سبک وزنی برای سفارشی کردن مرورگر قرار گرفته است و بدون راه اندازی مجدد مرورگر با یک کلیک می توانید تم دلخواه را انتخاب کنید.

Address Field Enhancements : کوتاه کردن URL های هوشمند در آدرس ؛ بهبود فیلد آدرس و نوار آدرس کشویی پیشنهادات و پیشرفت های متعدد در نوار آدرس

 

 

download دانلود نرم افزار

size حجم فایل : ۲۷ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: مرورگر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
سحر در تاریخ : 1393/5/27/1 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: